Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2009 19:11 - Сексът и градът( разказ, породен от един женски разказ)
Автор: chochy Категория: Забавление   
Прочетен: 6560 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 01.11.2009 20:43


Преди малко се рових из старите си неща, повечето от които бяха публикувани в добрите стари времена и тук, и нещо ме хвана носталгията. Затова реших да пусна отново едно от тях. И въпреки, че категорията е " забавления", работата си е много сериозна.

   Мама винаги е казвала, че за своя мъж жената трябва да бъде домакиня в къщи и курва в леглото. Тъй като доктора засега е единствения мъж, който нявга се е престрашавал да живее с мен, аз усилено се напрегнах над изпълнението на майчината заръка. Домакинстването, не че се хваля, но много ми се отдаваше и въпреки, че той, Доктора нямаше оплаквания в леглото, водена за пореден път от импулсите си, реших че е време да предприема нещо и по отношение на курвенското поведение. За скромно създание като мен, пътеводител в подобен род занимания се оказаха филми и разкази, подочути от дружки и аверки. И се почна еднааааааа, какво да ти кажа, не е за говорене.
   Първата жертва се оказа масата в хола, добре че не беше стъклена все пак...
   Персийските килими са нещо много измамно, на външен вид го докарват меко и комфортно, но адски много прежулват гърба, на този който е отдолу. Макар, че доктора предпочиташе аз да съм ездачката, този път много бързо се преориентира и зае по-изгодната горна позиция.
   Дойде ред и на кухненския плот, най- краткото ми сексуално приключение, понеже Доктора си секна кръста, докато ме мяташе на него. Отиде и страст и вдъхновение, и курвенско поведение...
   Всичките ми опити се проваляха грандиозно и тогава ме осени идеята за секс у банята.
   Нахраних доктора обилно, за да мисли по- бавно и со кротце со благо го придумах. Озовахме се в банята голички и босички. Всъщност само аз бях босичка, понеже Доктора го даваше голям чистник и си беше обут в гумени чехли за баня, които по нашия край нежно наричат жапанетки. Мислих да му кажа, че не е много целесъобразно, но той вече изцръцваше душ- гел върху гъбата и ме обттриваше нежно, та си замълчах. Много скоро банята се изпълни с пара и облаци от пяна и страстта съвсем ни замъгли.
    И тогава доктора се лъзна и зама`а с ръце и крака в отчаян опит да се задържи. Подпря се на стената, но и ръцете му изневериха, метна се като косатка във въздуха. Опита се докопа тръбата на тоалетното казанче, но и тя му избяга и...А органите му през цялото време се развяваха като камбани, очите му се бяха оцъклили, устата изкривила, мучеше нещо...а на мен очите ми сълзяха.
   Винаги съм си патила от устата, но в този момент нямаше как да се спра "Доктора демонстрира двоен толуп, следва троен аксел". При това на глас. Последва мръсен поглед и успешен опит за задържане, упражнен върху душа. И после два дни мълчание.




Гласувай:
17



1. krotalka - Чочка,
01.11.2009 20:33
помня я тая история, но това не ми попрече пак да се хиля, като тиква!
цитирай
2. martiniki - i az
01.11.2009 20:54
помня, Чоч :)))))))
цитирай
3. krotalka - Чочка,
01.11.2009 21:44
в първи брой на блогарското списание е отпечатан и твоя разказ "Време за готвене"! Ако не успееш да се снабдиш с брой, ще ти изпратя един.
цитирай
4. chochy - malinko69, идея си нямам къде е Д...
01.11.2009 22:06
malinko69,
идея си нямам къде е Доктора в момента, този разказе писан преди повече от година. Но иначе за другите неща си прав.:)))

krotalka, martiniki, и аз помня;)))
Кроти,благодаря ти за предложението, но вече има един брой за мен, Роси ми донесе, въпрос на време е да си го взема.
Лека вечер на всички!
цитирай
5. maknol - Като не гледат рекламите за безо...
02.11.2009 02:06
Като не гледат рекламите за безопасен секс... :))))
цитирай
6. mph - :))
03.11.2009 11:22
Ако знаеш как ме изгледа горкият ми колега, не разбирайки защо се кикотя, та чак ми текат сълзи.
цитирай
7. chochy - maknol, то занаят ако се учеше с г...
04.11.2009 13:45
maknol, то занаят ако се учеше с гледане, кучето щеше да е най- добрия касапин;)

mph, обещай да не го показваш на горкия ти колега, че ще ми излезе име:))))
цитирай
8. mph - chochy
04.11.2009 16:51
Той е сериозен човек и има време само за сериозни неща. Но щом искаш - обещавам. Въпреки че споделения опит е сериозно нещо. Винаги съм имал подозрения, че банята е опасно нещо.
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031