Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2009 15:13 - Казано накратко
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 4720 Коментари: 16 Гласове:
1

Последна промяна: 30.05.2009 22:51


Имам една отдавнашна мечта. Да напиша постинг, който хем да бъде кратък, хем толкова съдържателен, че да предизвика бурни аплаузи и всенародно възхищение. Даже си нахвърлях няколко идеи за евентуалността на творбата.
Първоначално мислех да напиша нещо от сорта на:" Днес станах по първи петли и до пукването на зората направих...".
Съботажът на мисията дойде отвътре. ОрганизЪмът ми оказа яростна съпротива на идеята да цъфна по тъмно, въпреки високоинтелектуалната цел на занятието. Явно нивга няма да разбера на какво съм способна в малките часове на денонощието.
Мен обаче провалите никога не са ме възспирали, затова се насочих към любовната лирика. Сред уханните цветя
с обич ще ти налетя.
Страстите ще са със бис,
щото ти си моят Рис!
Откровено да си говорим, но въпреки красотата си, този стих е твърде кратък и направо си плаче за втори куплет. За съжаление, макар че силно ме вдъхновява, моето рисче има и навика да ме разсейва, така че засега творбата си остава незавършена, а съответно и неподходяща за публикуване.
Естествено, не се оставих на някаква си малка спънка да ме спре от постигането на заветната цел( влизането в топ- а, който и да е той). Мислих, мислих и аха да пукна и аз като патката и измислих:
Kakvo mislite za filma "The Devil`s Tomb". Za men tova e ujasno stoinosten film i aktiorite igraqt mnogo qko. Haide, ne se stiskaite, molq vi kajete si mnenieto!"
 И веднага лъснаха два основни проблема. 
1. Поради вродената ми простоватост и консервативно възпитание, все започвам да пиша на кирилица( че ми по- лесно) и винаги като се наложи да ползвам латиницата се започва едно туткане и буткане, не ти е работа.
2. Аз тоя филм даже не го бях и чувала, просто взех заглавието му от Замундата. Значи, ако искам да отговарям адекватно на читателските мнения, ще трябва да го гледам, а нещо не съм мотивирана, че си заслужава напъна.
И тук ударихме на камък. Междувременно ми хрумна друго:" Днес си направих сандвич с кашкавал и салам. Изядох го и ми стана тежко. После гледах" Как закалялась сталь" в оригинал и ревах като бога."

Така... Лошото е, че аз нали съм на диета и сандвичи не ям, а е някак твърде прозаично да напиша, че съм си забъркала поредната доза овесени трици с кисело мляко. Още повече, че се тъпча с тоя силаж направо насила.
А" Как закалялась сталь" го гледах още миналия век и дори тогава не ревах, въпреки че все още притежавах крехка и лесно ранима тийнейджърска душа. Защо? Не знам!
Може би няма да е лошо да напиша нещо за времето, но това никак не отговаря на критериите ми за емблематичен постинг( тук е момента да благодаря на всичките си учители по литература и особено на др. Иванов, на чиято работа дължа богатия си речник. Благодаря също на мама, тате и цялата си рода до десето коляно, понеже никога не са спирали творческите ми пориви).
Най- накрая ми хрумна възможно най- гениалната идея- за статия, отразяваща актуалните събития от ежедневието.
" Днес имаше земетресение. На съседа му изпадаха плобмите, а нашата тоалетна чиния се сцепи на две, както преди 15 години, когато тате изля вътре врялата вода от казанчето, дето вряха компотите. От труса пък на мен ми слезе фецеса, но поради технически причини няма де да го снеса. Добре, че срещу нас е морската и сега отивам да се изтропам в храстите."
Супер! За съжаление, докато се натуткам и друг автор побликува постинг с подобно съдържание. Значи или някой хора са развили телепатични способности или старата максима, че великите умове мислят еднакво ще излезе вярна. Но и с този проект нещата приключиха скоропостижно.
Явно няма да ми се отдаде скоро да напиша кратък, но всичкоказващ постинг и ще се наложи да продължавам да пиша многословни глупости.
Ей на и този дълъг стана.
*Всяка прилика с действителни лица и събития е абсолютно случайна и не е търсена нарочно.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totoni - Хахаха! Ми пробвай с нещо като ек...
30.05.2009 15:19
Хахаха! Ми пробвай с нещо като екзистенциални въпроси от типа "Не разбирам защо не ме харесва". Ревове и сополи по несподелена лИбоФ също може да свършат работа, от типа "Тооолкова го обичам, пък защо, според вас, той ме предаде?" и др. подобни.-:))
Поздрави, хубаво е като наминаваш-:)))
цитирай
2. yoshi - Да...
30.05.2009 15:22
винаги много съм се радвала на умението на хората да псуват между редовете:-))). Обаче, да не те разочаровам, но според мен "действителните лица и събития" няма да се припознаят...Много се радвам, че пак си тук :-)
цитирай
3. kavarma - Регистрирай се във Фейсбук и там от ...
30.05.2009 15:22
Регистрирай се във Фейсбук и там от немай къде ще пишеш кратко ;)
цитирай
4. gothic - E не е
30.05.2009 15:24
кратък, ама аплаузите и възхищението си ги имаш :)))
цитирай
5. valsodar - Тру-у-удно !
30.05.2009 15:33
Интелектуалният запек се бори само с логорея!
Вземи пример от най-четеният, колкото по-малкото мисли докато пише, толкова повече пише и повече го четат ! :)))
цитирай
6. sis - ха ха
30.05.2009 15:46
с мириса на лятото - всички сме на диета :):):)
цитирай
7. chochy - @totoni, ми как да опитам като той ...
30.05.2009 21:02
@totoni, ми как да опитам като той все още ме харесва( да чукна на дърво), не ми се ще да лъжа;)

@yoshi, ако щат пък, важното е, че ние ги познахме. Нали?

@ kavarma, аз там отдавна се регистрирах. Не знам за кратко, но там пиша още по- рядко. Все ме юркат да покрепям разни каузи, повечето, от които не ми говорят нищо и избягвам да влизам.

@gothic, не е, щото пак се олях. Водолей, какво да ме правиш:)

@valsodar, аз имам една Теория на констипацията, но нея ще я споделя в специален постинг, ако не ме домързи:)

@sis, аз съм като оная дето все на диета и все закръглена, каква е тая съдба не мога да разбера;)

@

цитирай
8. libertybell - Хахах :)
30.05.2009 21:48
"хващам" се за последното ти изречение:
"аз съм като оная дето все на диета и все закръглена, каква е тая съдба не мога да разбера;)"
Още 2-3 фрази и ето ти кратък постинг, който ще привлече голям интерес:)))
Дерзай, chochy!
цитирай
9. mitternacht - :)
30.05.2009 22:49
Ти си култова мацка :) Т'ва е :) Просто си култова!!! :)
цитирай
10. julllinkata - Чочс
31.05.2009 00:14
пробвай с "Аз се събудих като това, което ти не вярваш, че съм, но аз въпреки това доказвам, че не бих могла да бъда, защото възпреятията ми пречат да осъзная като коя ме виждаш всъшност" - в кратце, шизофренично, дълбоко емоционално, загадъчно-all inclusive:D
Ех, тази морска..чакам с нетърпение август да акустирам там.
'Ма много хубавоооо бееее:))))))))
ПоСдрав:):*
цитирай
11. chochy - @libertybell, небях се сетила, но ...
31.05.2009 00:50
@libertybell, небях се сетила, но благодаря за свежата идея;)

@mitternacht, благодаря за милите думи, направо немам думи:)))))

@Джулс, не ти ли се оплетоха пръстите, докато го напишеш това? Обаче идеята си я бива, спор няма:))) Ако знаеш сега какво е хубаво в морската... тиферич!:)
цитирай
12. kaksiika - чакаме нов сериозно-ироничен р...
01.06.2009 19:19
чакаме нов сериозно-ироничен разказ,там си ти е силата,като патица по китайски в сладко-кисел сос,а тюрлюгювеча остави на по-неумеещите
цитирай
13. chochy - kaksiika,
02.06.2009 20:50
тя силата ми беше в косите, но откак се подстригах, съвсем оглупях:)))
цитирай
14. pongo - Edin barz posting, deto kazva nogu
09.06.2009 22:32
Ама не се сърди, то е в духа на лирическия реализъм:

"Майната на всяко нещо,
майната на туй-онуй,
във живота е чудесно
ако имаш дълъг х..арактер,

като камък на шия,
като биле за жар,
като черна шамия..." и т.н. ипр.:)
цитирай
15. kobata - Направо си готова
13.06.2009 01:19
да издадеш наръчник "Съвети за младия блогър", ако не са те изпреварили вече P~~
цитирай
16. chochy - Аз веднъж пробвах с нещо като нар...
23.06.2009 22:02
Аз веднъж пробвах с нещо като наръчник, ама нали съм пусти мързел си останах само с първата част. Затова мисля да не опитвам отново:)
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930