Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2009 12:13 - Горещ роман
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 14191 Коментари: 61 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2009 13:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Едва ли има човек, който поне веднъж седмично не си поглежда хороскопа. И докато някои не предприемат нищо без консултация с астрологичната прогноза, други са силно недоверчиви. Ама пак ги четат! Много ме е яд, когато някой каже:” Това хороскопите са пълна боза! Нищо вярно няма. Ей на, казаха че ще спечеля от тотото и ще ходя на екскурзия до Танзания, пък то нищо такова не се случи.” А ти, драги, купи ли си фиш? Или билет до Танзания? Не? Е как да стане тогава? Не може хем да лежиш на дивана хем да пътуваш към топлите африкански страни! Че той народа си го е казал с поговорката” Господ дава, но в кошара не вкарва.” Я станете, намерете си една кошарка и се мувнете в нея, па да видим дали няма да стане! А? Аааааа! И така, вчера прочетох хороскоп, в който за нас водолеите пишеше, че можем да сътворим „ горещ роман”. Затова реших да не губя време, да се опрятам и да побутна съдбата така да се каже. То и други работи пишеше, но пък хороскопа беше годишен, така че немаше нужда да се емвам връз всичките наведнъж. Все пак цяла година имам да изпълня плана на звездите за мен. Поседнах пред лаптопа, изпуках авторитетно пръсти и се замислих. Роман е това, не е шега работа! Значи за един пост ми отиват средно 40- 50 минути в зависимост от концентрацията ми, която между нас да си остане рядко е много гъста. Което означаваше, че за роман щяха да са ми необходими минимум пет- шест часа. А това са си много кафе и много цигари. Затова станах, заредих кафеварката, извадих от чантата резервната кутия цигари и отново се загнездих пред онова чудо на техниката, наречено лаптоп. Да си призная роман още няма, но направих два наистина много героични опита да го напиша. Ето ги и тях. Опит първи( създаден буквално на един дъх) „ Той я погледна страстно и нахлу в нея с цялото си мъжко достойнство.” Тук ще прекъсна за кратки разяснителни бележки. Не ставаше много ясно кой е той и коя е тя, но пък аз почти винаги, когато пиша нямам предварителна концепция относно бъдещата творба, така че това не беше болка за умиране. Все пак можеше да се получи горещ роман в стил „ крими- трилър- съспенс” и по- нататък тези неясноти с главните герои, техните професии, битиета и мечти постепенно да изкристализират в хода на действието. Така де! Все пак трябва си напрежение в сюжета, за да може да се грабне читателя и така да заковеш вниманието му, че да го държиш до последната точка на последния ред. Сега продължавам с написаното в опит първи. „Той я погледна страстно и нахлу в нея с цялото си мъжко достойнство. Тя го пое с дълбините на своята женственост и издъхна.” Въх! Убих главната героиня още на втория ред от първата страница! Ами сега? Опитах се да поправя „ издъхна” на „ въздъхна”, но ръцете ми така и не ме послушаха и не можах. Ей ти ново двайсет! Сътворих най- краткият” горещ роман” в историята”. Колкото и голям шрифт да се използа, щеше да заеме не повече от страница. „ Катеринке, рекох си, така няма да стане! Я да се стягаш, че…” Налях си нова чаша кафе, запалих цигара и яростно зачоплих стресницата дето ми излезе преди седмица и я разкървавих. Нормалните хора си гризат ноктите или си бъркат в носа, но аз бях изправена пред огромно предизвикателство. Грабнах един лист и реших първо да нахвърлям някои основни идеи върху сюжета на бъдещата си творба. Опит втори ТОЙ –Стамен, по- известен като Стамбата. Възраст около нормалната, висок, атлетичен. В миналото, разбирай като ученик, бил отличник и първенец на випуска, но много свободомислещ, поради което преследван от дружинната ръководителка на училището. Последната в интерес на истината му била силно навита, понеже е хубавец, но той не и обръщал внимание, защото въртял любов с Анчето от техния клас и затова си имал неприятности с въпросната другарка. По- късно Стамен станал студент по минно дело и в минно- геоложкия институт започнал страстна афера със съпругата на един доцент( тя също била студентка), който пък взел че разбрал и затова опукал Стамен още на първата сесия. Това съвпаднало с идването на Демокрацията и Стамен напуснал ВУЗ-а и заминал за чужбина. Никой не знае с какво се е занимавал там, но след 10 години се върнал вече заможен и започнал в родината бизнес, чиито характер още не съм измислила какъв ще бъде. Води скромният живот на богат ергенин „ либофчия”. ТЯ-  Калинка( кръстена на баба си Куна), две години по- млада от Стамен. Миловидно и симпатично миньонче с дълбоки зелени очи. Негова секретарка, дясна ръка и изповедник. Тайно е влюбена в шефа си, но знае, че класовите различия изправят непреодолима стена пред чувствата й. В ученическа възраст е била гадже на Пецата, пройдоха и двойкаджия, който след като отнел девствеността й на абитуриентския бал преспал с курвата на класа. Тя пък забременяла и двамата се оженили. Какво е станало с тях не се знае, но оттогава Калинка се затворила в себе си и не се доверява на мъжете. Тук опит втори приключва. От снощи го гледам и не мога да измисля нищо повече. Затова много моля помагайте, че знаете ли колко още много неща от хороскопа имам да изпълнявам? Благодаря предварително за ценните идеи!


Тагове:   роман,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veras - чо
10.01.2009 12:20
Като каза, че водолеите ще сътворим горещ ромам и аз веднагически визуализирах снощната ми гореща среща с радиатора. Дали може да се каже, че съм си изпълнила тази част от хороскопа?

А, да - вземи го метни туй чудо, че да знам кво ме очаква и мен :)
цитирай
2. chochy - Естествено, че си. Няма по- гореща ...
10.01.2009 12:31
Естествено, че си. Няма по- гореща любов от тази човек- отоплителен уред.
Кое да метна, че бавно стоплям?
цитирай
3. simona34 - хм, така става като слушаш Кичка.
10.01.2009 16:39
На мен ми се пада яко бачкане по същия тоя хороскоп. Чудя се, тя трябва да го е преписала от миналогодишния или от по- миналогодишния. Или от този от преди 10 години :-( Пък аз искам екскурзия до Танзания. Примерно де. И до Тамбукту може. Или поне- роман да пиша.

за романа: то е ясно, че в класическите произведения вече са написан всички случки, разгледани от всички страни, позиции, пози... значи, каквото и да изроманисаш, все ще е вече от някого разказано. Затова, предложението ми е, от няколко стари неща да компилиращ нещо ново (неее, не съм програмист, не ме бийте, моля). Ей сега ще ти дам пример: тръгваш от раждането на Снежанка и инвазията на мащехата, по някое време и обуваш стъклена пантофка, та да я загуби в полунощ, пък после я приспиваш посредством убождане с вретено и така - докато вълкът изяде баба и. Нататък- ти си знаеш...А, да, можеш да вмъкнеш, за разнообразие, илюстрации на животинска и растителна клетка, мононуклеарни фагоцити и формулата за проста аминокиселина. Във критичен за фабулата момент развиваш набързо ред на Тейлор за функции на една променлива. Някъде непосредствено преди развръзката въведи графика за средните икономико - статистически показатели в отглеждането на зърнени култури в етиопския регион...

Ех, да можех да пиша като тебееее (или поне да ми се беше паднало по хороскоп)- такъв роман щеше да се получи...
цитирай
4. cecka1504 - Чочка, идеи не мога да ти дам (поне не ...
10.01.2009 16:53
Чочка, идеи не мога да ти дам (поне не в момента), ама с нетърпение чакам да финализираш романа. Стискам палци!
цитирай
5. анонимен - hi
10.01.2009 17:04
pozvolix si da te publikuvam tuk tam straxotno e sme6no
цитирай
6. oksibg - Здравей
10.01.2009 17:29
Незнам дали ще ти помогне това за твоят роман, но аз също съм водолей и реших да последвам твоят пример и это какво се получи.

Времето беше невероятно, първите пролетни, слънчеви лъчи съгряваха земята.

Тя се разхождаше по крайбрежието на река Москва.

18:00 среща на Червения площад, разходка по магазина за книги

Разходка по Охотний ряд, почивка в кафенето за по едно кафе

След това на него не му се прибираше и я покани на кино

След киното пеене в колата ; български песнички

Забележка: « какъв си българин като нямаш българска музика» J

След това следва купон заедно с приятелите му .Тя отначало много притеснена, после вече забравя за всичко и много бързо навлиза в компанията.

Неделя някой в къщи почиства, а някой се чуди какво да прави,

Смс: « какво правиш, как си? Аз почиствам в къщи че, нашите ще се идват.»

Отговор : « сега се събуждам, ако искаш мога да помогна с почистването»

Смс: « не, не мога така , аз мога да те поканя на вечеря , а не да почистваш»

Отговор: « какъв ти е проблема? отначало ще почистим после ще направиш вечеря»

Смс: «не, така не става, днес ще почистя, а в понеделник те каня на вечеря»

Отговор: «нямаш проблем».

Понеделник:

17 : 30 Тя приключва с работата и си мисли , « сега той на шега ли го каза или сериозно?»

Но не остава дълго в размишления тъй като на вратата се появява той и казва: «готова ли си?»

Тя си стяга чантата и заминава с него на вечеря.

Преди да се приберат пазаруват в магазина продукти за вечерята

Прибират се , решават да пийнат малко вино и тогава да почнат да правят вечерята

Една чаша вино, втора , разговор, изливане на вино на почистения килим J

Става късно. До вечерята не стигат, преценяват че, трябва да лягат, тъй като утре трябва да се става рано за работа.

Цяла нощ и двамата се опитват да заспят, но никой не прави първата крачка, измъчват се цяла нощ и не могат да заспят, само правят вид, че са заспали.

Сутринта тръгват за работа и както винаги закъсняват

Уговарят се че, тази вечер ще правят вечерята тъй като вчера не успяха

Вечер: но вечерята пак не се прави , защото този път стигнаха до нещо друго, бяха много заети до сутринта и нямаха време кога да я правят тази вечеря.

Сряда сутрин: пътуват за работа и пак закъсняват, уговарят се че, тази вечер задължително ще направят вечерята и се разделят до края на деня.

Вечерта си тръгват, но не веднага се взеха за вечерята , а малко по късно….

Той беше приготвил пиле по френски, беше невероятно вкусно, тя никога не беше яла такова вкусно пиле.

А може би , на нея така и се е сторило че, е много вкусно заради това че, го е правил той.

Така се завързаха едни страхотни отношения……………
цитирай
7. chochy - Монка,
10.01.2009 20:10
не знам Кичка дали е преписала миналогодишния или някой другогодишен хороскоп, но на съдбата трябва да се помага все пак. Хубави идеи ми даваш, обаше за онези изчисления ще ми трябва помощ от някой, който владее математиката на ниво по- високо от таблицата за умножение, събиране и изваждане и кръстното правило. Демек ще ми требе съаФтор:)))
цитирай
8. chochy - Цеци,
10.01.2009 20:10
стискай палци, а аз ще стискам мозък, обаче първо трябва да го намеря:)))
цитирай
9. chochy - анонимен 5,
10.01.2009 20:11
какво ще рече тук- там?
цитирай
10. chochy - oksibg,
10.01.2009 20:12
интересна история:)
цитирай
11. simona34 - Чочи, аз знам за един
10.01.2009 20:15
твой обичаен съавтор (или по- скоро подбудител) дето е наясно с математиката :-) Един такъв...абе, добро момче, ама програмист :-) Освен това- хедадмин на едно друго място, където пък съответно ще очакваме публикуването на романа с нетърпение...
цитирай
12. chochy - Монка, сещам се за кого говориш. Той ...
10.01.2009 20:19
Монка, сещам се за кого говориш. Той понякога е подбудител, друг път- съавтор, ама не знам дали ще се навие баш на тва предизвикателство.:)
цитирай
13. simona34 - вълшебната
10.01.2009 20:22
дума е "предизвикателство". Достатъчно е да му кажеш "абе има да се върши тая и тая работа, ама няма да се справим..." И глей тогас какво става. :-) Хм, дано не ти чете блога редовно, че както придоби (напоследък) черен колан по ...каланетика... и както сме на има няма 400 мили един от друг- ще дойде и ще ме направи на майонеза :-)
цитирай
14. chochy - Ми как да ти кажа. . . ще бъдеш хубава ...
10.01.2009 20:25
Ми как да ти кажа... ще бъдеш хубава майонеза:)))
цитирай
15. simona34 - тоооо....
10.01.2009 20:26
само това може да ме успокои :-) и вкусна, обещавам да бъда :-)
цитирай
16. chochy - в това изобщо не се съмнявам:)
10.01.2009 20:30
в това изобщо не се съмнявам:)
цитирай
17. simona34 - Чочи, аз в момента
10.01.2009 20:39
не само ти флудя блога, ами направо чатя :-) шейм от ми, дет съ вика.
не давам другите фенове да си изкажат адмирациите :-)
цитирай
18. chochy - че кво ти пука?И без това навалицата ...
10.01.2009 20:41
че кво ти пука?И без това навалицата не е голяма. Но ако искаш да минем на друго ниво?
цитирай
19. simona34 - бива, бива :-)
10.01.2009 20:42
там дето има място за чат ли?
цитирай
20. chochy - Аха.
10.01.2009 20:45
Аха.
цитирай
21. krotalka - Чочка блокирах!
10.01.2009 20:49
То толкова народ ти дава идеи, няма да се блъскам в тарапаната...
цитирай
22. simona34 - кроталка,
10.01.2009 20:50
мисля, колкото повече -толкова повече както казва един литературен герой
цитирай
23. chochy - направо ми го взе от устата:))
10.01.2009 20:51
направо ми го взе от устата:))
цитирай
24. krotalka - А бе аз съм повече за Йори,
10.01.2009 21:51
той ми е любимеца...Вие сте Мечопуховци!
цитирай
25. chochy - Кроти,
10.01.2009 21:55
лично ние сме повече " гола вода", ама това между нас да си остане:)
цитирай
26. blagorodnik - Аз пък се
11.01.2009 00:22
зарадвах, че наистина си почнала нещо горещо по отношение другия пол в сферата на взаимоотношенията, а то какво било - напъни за изпълнение на бабини хороскопини. Напразно хабене на енергия.
цитирай
27. chochy - blagorodnik,
11.01.2009 00:53
градивната критика е винаги добре дошла тук и честна дума обещавам да се поправя.Но все пак можеше да бутнеш некоя идейка. Обещавам на заглавната корица на романа да пише " Специални благодарности на..., без които тази книга нямаше да се роди.":)
цитирай
28. markobonev - пълен член
11.01.2009 07:45
4о4ка, страшна си, едва наскоро те открих, ама вече открито ти фенувам
Та за романа...
Стамбата имал проблеми с данъчните, пък на Калинка леля и работела в НАП. И когато той открил замислените си, дълбоки, честни очи пред нея, Тя затрептяла в синхрон с музиката, която зазвучала в офиса. Без да го предупреди, тръгнала към НАП и по пътя си пеела под мустак, защото мразела да се епилира. В сърцето и имало място само за него, но с правилно попълнена данъчна декларация. Да, ама лелята била змей под прикритие и поискала Стамбата да я отведе на екскурзия в Танзания. Дотук преди сутрешното ми кафе, после може и да посъаФторствуваме...
Успешен ден, не вярвах, че си учителка, а като те копи-пейстнах насам - натам народа измре от смех.
Продължавай!
цитирай
29. markobonev - пълен член 2
11.01.2009 07:49
Лелята била Риби, Стамбата - Овен, а Калинка била Козирог.
Оттук следват вариации на тема "Под знака на Слънцето", а колко хляб има в асцедентите, не е истина, хах!
Освен това Лелята не и била истинска леля, ама това е за друг роман.
цитирай
30. chochy - markobonev,
11.01.2009 08:01
съм учителка, при това по химия.
Благодаря за ценните идеи. Мисля обаче, че ще трябва да се наеме специален човек, който да следи сюжета, че аз да си призная вече му изтървах края.:))))
Сега поради внезапно възникнали семейни задължения ще трябва да отплувам, а плановете ми бяха да спя до 12. Това обаче не го пишеше в хороскопа.
цитирай
31. markobonev - пълен член 3
11.01.2009 08:09
бре как така ще отплуваш, тука около нас е замръзнало всичко и сме на ски, ама вий сте някъде около Топлофикация и с връзки явно, :):):), че с ви размразили по-рано
цитирай
32. chochy - Ъх недей и стискай палци, че задъ...
11.01.2009 08:12
Ъх недей и стискай палци, че задължението ми е в посока навън и направо ми се вие.
цитирай
33. markobonev - пълен член 4
11.01.2009 08:14
Стамбата има Гран Чероки 4х4, взимай го назаем :):):)
цитирай
34. chochy - Ъх, аз шофьорска книжка имам, но още ...
11.01.2009 08:56
Ъх, аз шофьорска книжка имам, но още се чудя как ми я дадоха. :)
цитирай
35. cecka1504 - Чочка, да ти кажа ли мозък от къде да ...
11.01.2009 09:04
Чочка, да ти кажа ли мозък от къде да намериш? Първо ти трябва огледало. Заставаш пред него и човекът, който видиш насреща има достатъчно, ще ти помогне. А и markobonev ти е дал доста ценни съвети. ПолзУвай ги!
цитирай
36. markobonev - пълен член 5
11.01.2009 10:51
Цеце, Чочка няма нужда от съвети, а от шейна :)
цитирай
37. logos888 - Първо, Не вярвай на хороскопа, ама нали стана, ха сега де!!!
11.01.2009 12:26
Преди десетина години ми дадоха една много смешна и проста математическа задача...за да си "гадая" сам.
И на мен ми върви днес, а утре се спъвам и падам, а вдругиден се случва нещо ,дето трябва да си кажа...Съдба или Божа му работа.
Та в един такъв мого лош, супер лош ден, реших да си "гадая" с тази математическа задачка. Три дена, и не открих нито един хубав ден, все лоши дни ще имам в бъдеще.После си купих една и после още една книжка. И сега си решавам по-бързо задачката. Кой ден е за Успех. Кой ден е лош.
Нямаше да ти отговоря, дори не ми е интересна темата.
Само че съм Водолей, като теб. 2005 година беше прекрасна за Водолеите, познавам и други Водолеи. А за теб???
2006, 2007, 2008 нищо чак толкова красиво, и нищо чак толкова пък лошо, почти "равни" като Добруджа.
2009 , чакам я вече три години....и за да бъде успешна...се подготвях....Условно казано, "си попълних фиша" и сега чакам, защото вече съм абсолютно убедена, че тази година е Успешна за Водолеите.
"попълването на фиша", "горещия роман" може да са символика, дали си се подготвил, а какво очакваш само ти си знаеш, нали???
Това тук не се брои, това са "халосни патрончета"!!!
Дано си спомниш на Коледа за този пост!!! Дано споделиш колко успешна е била за теб 2009 година.И не забравяй, че е трябвало да си подготвен за Успеха!!!

цитирай
38. cindy - Sorry, chochy,
11.01.2009 19:38
Но ти ме разби тотално! Концепцията ти е грешна от самото начало.
Да започнем от пътуването до Танзания, щом го е рекъл хороскопът това ще рече някаква мистификация да се случи и да се сдобиеш с това пътуване по съдбовен начин. А ти питаш - купи ли си билет за Танзания? - ми много сухарско ми прозвуча, не като за хороскоп.

После - защо си приела това "горещ роман" буквално и си седнала на лаптопа да ги съчиняваш ?!?!
Изобщо не си разбрала намеците на звездите ми се чини. Като четох, че сядаш на лаптопа, въоръжена с кафето и цигарките, реших че ще се гмурнеш в някой сайт за запознанства или най-малкото в блог.бг и ще го откриеш оня главен герой на "горещия роман". Ами това имат предвид звездите - авантюра, а не да тропаш сюжети. Пак добре, че съм аз да ти кажа какви ти ги говорят отгоре, да не губиш излишно време с некви романи, но не "горещи" :))))))
цитирай
39. simona34 - Синди, да не би
11.01.2009 19:55
чувството ти за хумор да е изпаднало в хибернация поради ниските температури? Или е закърняло от неупотреба? Нещо му има, не е ясно какво, вземи спешни мерки.

п.п. Колко трябва да си изтрещял, за да съобразяваш живота си с т.нар. хороскопи?! Въпроса ми е риторичен, не ми отговаряйте, моля.
цитирай
40. viki11 - ЕЙ, СТРАХОТНО. ДОБРЕ, ЧЕ МЕ ПРЕД...
11.01.2009 20:01
ЕЙ, СТРАХОТНО.
ДОБРЕ, ЧЕ МЕ ПРЕДУПРЕДИ.

ЩЕ ТРЯБВА И АЗ ДА ЗАПРЯТАМ РЪКАВИ.

ОСТАВА ДА РЕША, ДАЛИ ДА Е В ПИСМЕН ВИД, ЗАЩОТО ХИЧ НЕ МИ СЕ ПИШЕ.

А И ЩОМ ТРЯБВА ДА Е ГОРЕЩ, ЩЕ МИ ТРЯБВА ПЕЧКАТА. А ТЯ Е ЗА РЕМОНТ :(

Ама ще се справим някак.
Важното е,че тази година ще спретнем един гореещ роман.
Дали ще се отплати и той?

Разведри ме. Аз смятах, че след миналата година, в която спечелих паричката, тази ще е съвсем вяла.
цитирай
41. cindy - Ало, симоната, първо аз си говоря с chochy,
11.01.2009 20:08
не знаеш ли, че е невъзпитано да се навираш в чужд разговор?
А що касае чувството ми за хумор - хич не бери грижа. Целият ми коментар е майтап, ама кой да вденеее ... ??? :))))))))))
цитирай
42. chochy - Цеци,
11.01.2009 21:02
послушах ти съвета и погледнах в огледалото. Ама онова дет ми се пулеше от там май немаше много акъл;)))))
цитирай
43. chochy - logos888,
11.01.2009 21:05
ще поживеем, ще видим;)
цитирай
44. chochy - viki11,
11.01.2009 21:06
радвам се, че съм била полезна:)
цитирай
45. chochy - Синди, Монка,
11.01.2009 21:08
не се карайте, моля ви. Само да кажа, че ВОДОЛЕЯТ ВИНАГИ ИМА ПРАВО! ЕДИН ВОДОЛЕЙ НИКОГА НЕ ГРЕШИ! ВОДОЛЕЯТ ВИНАГИ ЗНАЕ ВСИЧКО! :)))))
цитирай
46. анонимен - пълен член 6
12.01.2009 02:16
Много моля тука да има ред, защото анархията не се толерира!
1 - Хороскопът е водещото начало в живота на всеки!
2 - И да не е, така е!
3 - "Горещият роман" е важно нещо!
4 - Чувството за хумор е задължително
5 - Стамбата погледна Калинка. Тя се беше облегнала на вратата на офиса, с купчина данъчни декларации в тръка.
"Господи, каза си Стамен и устата му пресъхна - как не съм я забелязал досега?!"
Калинка срамежливо подходи към бюрото му и остави хартиите връз лаптопа му. А как искаше да се остави на ръцете му. Да бъде като компютърна мишка, като чаша кафе и той да долепи устни до нейните. В този миг джиесемите им зазвъняха, всеки със своя мелодия...
Какво се случва оттук нататък, питам, и искам отговор на продължението!
цитирай
47. kostadin - Спука гума насред цариградското ...
13.01.2009 00:04
Спука гума насред цариградското шосе
цитирай
48. julllinkata - Чочс.....
13.01.2009 02:14
Позволи ми да отбележа пропуск - изписани 20 реда и още никоя не е бременна??? :О Whyyyyy??? Тцъ тцъ, срамота. Та лепни на някоя от героините тумбаче за дълбочина на образите и наситен драматизъм. Или Стамбата да осъзнае, че е гей. Пак ше е весело:Р
Оф топик - много се радвам да те видя, беше позачезнала:) Поздрав най-сърдечен, драги ми Смехурко:)
цитирай
49. анонимен - пълен член 6
13.01.2009 07:09
Не е лошо Калинка да се изпляска първо с бащата на Стамбата, а той, освен да се осъзнае като гей както предлага Жулинката да си падне по брат й. Примерно. А тя да забремене, пак според Жулинката ин витро, пък Стамбата да го повишат в офиса и да наеме на работа майка и. И да се запляскат едни...
цитирай
50. chochy - Е то аз първо трябва да си допълня ...
13.01.2009 10:35
Е то аз първо трябва да си допълня записките и тогава да почвам да пиша, ама така като гледам събрахме матРИАл за два романа поне. Тя сагата ще стане по- мащабна и от " Отнесени от вихъра".
цитирай
51. chochy - Джулс,
13.01.2009 10:37
за много години и на теб и мерси за ценните идеи:)))
цитирай
52. анонимен - това не е история
13.01.2009 13:30
Всичко е реален живот, и за съжаление един спомен, много хубав и приятен спомен
цитирай
53. анонимен - пълен член 7
14.01.2009 12:32
Чоче, да не се удави в тая киша, нейде
Романът зацикли, нужна си!
цитирай
54. chochy - Не съм, ама покрай задълженията, ...
14.01.2009 20:54
Не съм, ама покрай задълженията, свързани с приключването на пръви учебен срок, малко не ми и достига времето за писателствуване. Все пак да ви успокоя, започнах първа глава. Поздрави!
цитирай
55. neanonimen - &
14.01.2009 22:57
За много години Чо!
цитирай
56. анонимен - пълен член 8
15.01.2009 12:28
сега тъкмо му е времето Калинка да ходи да протестира пред парламента, а Стамбата да гледа телевизия, и един депутат да и намигне, а на него Татяна Дончева - ужас
цитирай
57. анонимен - Защо ужас танчето е почти народна ...
15.01.2009 22:50
Защо ужас танчето е почти народна мафиотка
цитирай
58. анонимен - пълен член 9
17.01.2009 00:36
И тъй, Чоче намерила време между два протеста и някоя друга криза - финансова или газова, да седне да пише 1 глава, а ний седим и чакаме с нетърпение... :):):)
цитирай
59. анонимен - пълен член 10
18.01.2009 14:02
Днеска си Антония, мила, ама си се покрила, тъжно и грустно и никому руку подат :)
цитирай
60. chochy - Днес не съм Антония, а съм се покр...
18.01.2009 19:00
Днес не съм Антония, а съм се покрила, защото мама има ЧРД!
Иначе пиша, пиша, но не е лесно- освен роман имам на главата си тестове по химия и биология, а и с четири разказа съм се захвнала, та накрая да не свърша в психото.:)))
цитирай
61. анонимен - Daniela
19.01.2009 17:34
naposleduk chustvoto ti za humor nikakvo go niama i pisaniata ti sa po-skoro glupovati. Mnogo si izgubila ot tova koeto vlagashe do skoro v proizvedeniata si . Potencial imash , no...
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930