Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2008 00:07 - Улично
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 6545 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 06.12.2008 00:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скок- подскок, скок- подскок, цоп в някой ров дълбок. Кой ров? Е, който си избереш. Поне в Бургас от два месеца, че и повече има богат избор от кратери, ями и други изкопи в изобилие. Дет` се вика за всеки вкус и снага ще се намери дупка. Малко са улиците, които още не са добили вид на голям археологичен обект, но нека живущите там не губят надежда. Все някога и те ще осъмнат с багери под прозорците и окопи наместо паваж. И стоплящата душата гледка на група работници с ръце в джобовете, захапали димящи фасове, които морално подкрепят онзи от тях, прежалил се да маха с лопата или кирка с неопределена цел. Та съкровената ми мисъл беше за рововете и тяхното многообразие. Все пак точно това тяхно многообразие понякога затруднява избора, особено на по- капризните„ клиенти”. Ето, самата аз в една ранна утрин преди седмица- две бях силно раздвоена между две ями и дилемата, в коя от тях да шумбурлясам. Дясната изглеждаше доста широка и удобна за полягване в цял ръст, но имаше един основен недостатък. Видя ми се твърде лесна за издрапване от нея. Лявата от друга страна предлагаше една прекрасна и уютна дълбочина, обаче стърчащите от нея кабели ме навяха на опасението, че може да получа внезапен клаустрофобичен пристъп, докато си кибича в нея. А като се паникьосам гласът ми преминава във фалцетната тоналност и не би звучал много красиво, когато се дера за помощ. По едно време дори ми премина мисълта първо да се овъргалям в онази плитичката, а след това да се бухна и в дълбоката яма, но се притесних да не би, докато изпробвам първата, някой случаен и ранобуден минувач да ме превари и да заеме другата. Затова с мъка на сърце и натежала душа се отказах, преборих земното притегляне и с един лъвски скок се метнах върху по- здравата почва отвъд траповете. Разбира се, подобна дилема не стои пред по- заблеяните минувачи- те цамбурват в каквото им е под краката. Съществува и трета категория бургазлии. Това са онези, които не споделят моето очарование от калните улици и преодоляването на внезапни препятствия и все недоволстват от факта, че улиците на нашия мил, роден град приличат на тренировъчен лагер на „ морски тюлени”. Как да обясниш на тези хора, че така се каляват дух и тяло. Недоволни от разораните и изтръмбушени улици са и шофьорите. Не се научиха, че улицата привечер, няма да има нищо общо с тази сутрин. И какво толкова им пречат хубавите задръствания, които се получават? Че те са по- грандиозни дори и от летните! Угода нямат тия хора! ДВИЖЕНИЕТО Е ЗДРАВЕ!!! Така пише на една табела в стая 509 на ортопедичното отделение. Знам го, защото баща ми до онзи ден лежа там със счупване в бедрената става. Съседи му бяха двама на екстензии. И нито един, ама нито един от тях не беше жертва на бургаските улици. Затова, бургазлии, да дерзаем смело! И да покоряваме разкопките с любов и дръзновение!  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voruxandrambius - Да не забравяме...
06.12.2008 00:12
... че чичо Станчо се навря така в една яма, с което ни отвори сума ти работа!
цитирай
2. chochy - Е, ама тая яма не беше по бургаските ...
06.12.2008 00:17
Е, ама тая яма не беше по бургаските улици.
цитирай
3. voruxandrambius - Е то и да я има ...
06.12.2008 00:29
... полза няма - да разкарваме човека до Бургас, само за падне в някоя яма?
цитирай
4. chochy - Понякога си толкова прав, че чак ме ...
06.12.2008 00:34
Понякога си толкова прав, че чак ме плашиш:)
цитирай
5. libertybell - И в София прекопават!
06.12.2008 01:14
Около нас слагат ново улично осветление, защото явно не знаят как да поправят съществуващото:(
Правят едни дълбоооки дупки за стълбовете, и преди 2 седмици докато разхождам куче Бари в сумрака, по едно време любопитния глупчо изчезна в една дупка...която освен дълбока беше и много кална. Само главата му се подаваше. Горкият се опитва да издрапа, ама гравитацията му дърпа дупето надолу. Аз си знам как го извадих, едва не го удуших при спасителната акция! Такива ми ти работи...
цитирай
6. simona34 - започва да ме тресе носталгия...
06.12.2008 07:44
по родните дупки във всички градове. и по калните канавки. и по безкрайнопродължаващите ремоти :-(
цитирай
7. cecka1504 - Пък на мен ми се стопли душата, като ...
06.12.2008 09:43
Пък на мен ми се стопли душата, като видях, че си пуснала нов пост :)
Някога ми попадна определение за думата "дупка" - просто нещо, но можеш да си счупиш главата в него.
Радвам се, че отново си тук. Поздрави!
цитирай
8. jvess - Ах, тези дупки!
06.12.2008 10:14
За последните едно се знае - винаги ще ги има... както и всички "удобства", предпоставка от тяхното съществуване ;)
Не се ядосвай българино, че освен главата можеш да си строшиш и нервите...
цитирай
9. chochy - libertybell,
06.12.2008 17:27
аз така и не знам защо Бургас е в разкопки, но пък свикнах вече. Радвам се, че куче Бари е добре.:)
цитирай
10. chochy - Монка,
06.12.2008 17:32
няманищо по- освежаващо от разорани уличен терен. Вървиш си спокойно и изведнъж- хоп- окоп. Мисълта започва да препуска, изработвайки план за преодоляване. А калта! Ах калта! Тя е в огромни количества и с нужната консистенция, за да бъдат натоварени всички мускулни групи и същевременно да можеш да се оплескаш поне до кръста... Красота!:)
цитирай
11. chochy - Поздрави и на теб Цеци!:)
06.12.2008 17:32
Поздрави и на теб Цеци!:)
цитирай
12. chochy - jvess,
06.12.2008 17:33
че кой се ядосва?;) Аз съм щастлива и радостна-:)
цитирай
13. chochy - vetrogon,
06.12.2008 17:36
каквато и да е причината, радвам се, че ги има. Ето на, в сряда като се прибирах от работа установих, че улицата до нас, която от средата на октомври приличаше на лунен кратер, вече е асфалтирана с един такъв новичък и дразнещ окото асфалт. Обаче днес пак го разбиваха, ама направо ми се стопли душата:).
цитирай
14. chochy - turbo4,
06.12.2008 17:37
засега съм тук, за после не знам:)
цитирай
15. diamant1965 - :))) Поздрави и от мен Чочи!
08.12.2008 08:39
Май наистина има национална програма по превръщането на градовете ни в археологически разкопки! Най ме удивлява обаче факта, че въпросните разкопки се извършват неизменно през по-влажните и дъждовни сезони, а не примерно лятно време. Друго си е калчицата зер, пък и е по-лесно да си зарежеш работата наполовина за по-дълго време с оправданието за лошо време! :)
цитирай
16. mph - :)
08.12.2008 17:35
Удоволствие е появата ти. Обаче нещо май ми се губи на страницата?
цитирай
17. chochy - Здрасти Диамантче, истината е в ...
08.12.2008 21:50
Здрасти Диамантче, истината е в калта;)
цитирай
18. chochy - mph,
08.12.2008 21:51
ъъъ какво?:)
цитирай
19. mph - chochy
12.12.2008 11:00
Има обикновено снимчица и отдолу възможност за гласуване, които не виждам.
цитирай
20. krotalka - Леле Чочка пропуснала съм те,
13.12.2008 11:09
извинявай за което, ама на тоя ден летях и ти си се промушила между капките, пардон, между дупките!
Зарадвах ти се! Появявай се по-честичко! Липсваше ми!
цитирай
21. chochy - mph, който не пише, не трябва да п...
13.12.2008 15:06
mph, който не пише, не трябва да получава гласове.:) Странното е, че някои все пак успяват да гласуват и не мога да разбера как го правят...

Кроти, засега съм тук, но не обещавам нищо;)
цитирай
22. pilcho - http://chochy.blog.bg/?vote
15.12.2008 20:40
На всички ни липсваше.
цитирай
23. julllinkata - Хееейййййййй УРА ХИп ХИп
23.12.2008 01:09
Машала, Радост, Вой и всякакви други празници:))))) Здрастии, Чочс:)
Наслада за очите ми си, знаеш:)
И не пе плаши така, че може към края на декември да идвам на гости на най-добрия си приятел в Бургас....:))))))) Да готвя ли бинтове, аптечки, отвари от сега? Че с моята походка ала глух прилеп......:)
цитирай
24. chochy - Джулс,
23.12.2008 12:31
здрасти. С прискърбие ти съобщавам, че нещо взеха да позариват траповете. Силно се надявам да е само за празниците, щото тъкмо се бях наела да тренирам за Сървайвъра.:)
цитирай
25. libertybell - ЧНГ !
03.01.2009 15:50
Бъди здрава, щастлива и засмяна и през новата година:)))
цитирай
26. chochy - libertybell,
03.01.2009 17:19
ЧНГ и на теб! И да ти се връща!:)
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930