Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2008 15:28 - Пиратски дневници- вечерята
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 2416 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 29.08.2008 16:25


Забравих да кажа, че след разходката ни из Китен заварихме в стаите телевизори. Нашият обаче до края на престоя ни изпълняваше основно декоративна функция, понеже не успя да улови никакъв сигнал, а пращенето леко ме изнервяше.
Безгрижието, с което се отдадохме на плажуване след интересния обяд, по- късно ми излезе не само през носа, но и през останалите анатомични отвори. Дори широко скроена душа като моята се оказа твърде тясна за ... душа. До този момент( момента, в който решихме да отмием пясъка и морската вода от телесата си) посещенията ни в банята бяха свързани само и единствено с проучвателна цел и облекчаване на естествени физиологични нужди. И понеже аз съм малко по- туткава Дани беше първата, която влезе да се къпе. А аз небрежно си палнах цигарка и кротко наблюдавах как пясъка, полепнал по краката ми тихо се сипе по земята( такова нещо вкъщи не може да се случи, понеже Спасова- старша ще ме изяде ведно с парцалките, а ако е на кеф и през тераската може да ме метне). Дани е едно слабичко и нежно създание на 20 години и никога не бих предположила, че има такъв огромен белодробен капацитет. Изрева като женски вариант на Крали Марко. А аз едва не глътнах цигарата от уплах. Влетях като една хала в банята, все пак другарчето виеше и:
- Какво? Водата да не е ледена?
- Аааааааааааааа.
- Вряла ли е?
- Аааааааааааааа.
- Аааааааааа какво?
- Болииииии!
Вярно е! Болеше! Водната струя излизаше само от три отвора на душа, но така здраво шибаше, че оставяше синини. Пробвахме да намалим силата, но тогава пък водата ставаше студена. Истинската борба настана, когато се опитахме да спрем съоръжението изцяло. След половинчасови мъки, двете с Дани отново бяхме годни за къпане, но онова продължаваше тихо и нуемолимо да извира. 
Точно в 19 часа нашата малка, но нахъсана и все още необезверена група се паркира  пред столовата за вечеря. Това беше часът, посочен на опърпания лист, лепнат  над рецепцията. Този път не бяхме единствените, които очакваха да бъдат нахранени. Внушителната орда от руски ребята на около 16- 17 години ми докара колики и усещането, че пак ще висим в очакване, но надеждата, че ще остане нещо за ядене не угасна напълно.
Пуснаха ни в 19.45. Онова иначе толкова мило и симпатично на глед момче пак ми предложи да пусна първите седем деца, но след погледа ми доби червен оттенък и заднешком се изниза към дълбините на столовата.
В интерес на истината вида на празните компанки не ме изненада. Ама хич! Този път поне успях да разпозная туй що ми сипнаха в чинията- пилешки крила, готови да хвръкнат. Салатата от зеле отново си беше салата от зеле, а прасковата... Ех, вярно че имам добра зъболекарка, но след първото захапване на въпросния плод, се отказах. Иначе следващите дни щях да нося зъбите си на него. Събрах погледите на кухненския персонал, когато ей така, заради единия експеримент изплющях прасковата в земята. Така и така не ставаше за консумация, поне да проверя дали мога да я ползвам за топка. Траекторията, която направи ме изпълни с възхита, но за малко да перне по главата ръководителката на руската група, преминаваща наблизо. 

Следва продължение, в което се срещам с някой височайши лица, става въпрос за зелевата салата, конкуренцията като основно вътревидово взаимоотношение и др.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - чо
03.09.2008 09:01
ти си терминатор карък. вземи събери избраните съчинения на пътуващият екскурзовод и ще ги издадем. бе да ти кажа намерих начин да станем богати :)))
цитирай
2. chochy - Со, щом си сигурна, съм ЗА!:)
03.09.2008 09:04
Со, щом си сигурна, съм ЗА!:)
цитирай
3. julllinkata - Ох ОХ
03.09.2008 09:13
Ама и твоята не е лесна, другарко Спасова:)))))Поздрави от Желязкова:Р И да ти кажа-влюбена съм в твоя град,така че скоро може и да дойда да живея там:)))))))))Ебаси-що не казваш,че било така 'убаво на морето,бе?:)))))))))))
цитирай
4. chochy - Желязкова, то аз съм свикнала с м...
03.09.2008 09:15
Желязкова, то аз съм свикнала с морето, та за това. Иначе на планина много ме кефи. Но с радост ще те приемем в редиците на бургаските трудови хора.:)))
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930