Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2008 16:50 - Пиратски дневници- Настаняването
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 4074 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 29.08.2008 00:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Трябваше да се усетя, че нещо не е наред още щом онази на рецепцията ми метна кравешки поглед, когато казах, че съм ръководител на бургаската група.
- Ъъъъъъъ, вие за хотел " Атлиман" ли сте или за " Китен"?
Абе то аз феноменална памет нямам, това е факт, но все пак от два месеца спрягаме " Атлиман" като място на събитието, така че поне това успях да запомня. За всеки случай метнах едно око на ваучера за настаняване, докато и го подавах. Тц, този път не бях в грешка. Тя дълго зяпа ваучера и мен(?) и точно зинах да я питам докога ще вися като прани гащи пред рецепцията, взе че се отнесе на някъде. Почерпих я наум и побързах да си затворя кастанетите, за да не изглеждам нелепо, но вече знаех- ще бера ядове. Скоро се появи, изгледа ме отново, но този път победоносно и:
- За хотел" Китен" сте, ей там по пътечката и стигате до рецепцията му.
- Не съм за "Китен"-  отсякох-, на ваучера пише " Атлиман", нали?
- Да, ама групите ги настаняваме в" Китен".
Само мисълта за горките дечица, които ме чакаха там навън под жаркото слънце, ме възспря от по- наташни дискусии с тази особа и затова мълчаливо поех в указаната посока. Десет минути по- късно раздадох на подопечните си ключовете за стаите, които щяха да обитават следващите пет дни и с едно такова тягостно чувство в сърцето се заех със собственото си настаняване.
Мислех, че съм проплакала само вътрешно, но явно съм го сторила и на глас, понеже Дани успя някак да прибере долната си челюст, която беше увиснала почти до онази област от женската анатомия, изпълняваща  полови функции и да ме запита с треперливо гласче: " А?".
Не знам кое ме втрещи повече. Дали четирите легла с неестествено високи крака( само сантиметър- два още и щеше да се наложи да използвам столче, за да се покекна на някое от тях) или мокета, който там, където беше се запазил носеше блед спомен за бежово, или пък може би пердето, което висеше като разпрана палатка на релсите, а през най- малката дупка на него успешно щях да промуша палеца си...
Естествено, не чаках повече и се обадих на колегите в офиса с цел разясняване на ситуацията, след което минах и подбрах децата за една кратка разходка из Китен, докато се разреши проблема.
Откъде да знам аз, че са ни метнали. Когато колегите ходиха да огледат базата, "без да искат, случайно" са им показали онази част от хотела, наричана" Атлиман" и не са им обяснили, че групите са разквартируват в " Китен". Както се оказа по- късно, можело и по- зле да стане...
Отиваме да обядваме значи, така както ни беше посочено в 13.30, а на вратата на столовата, едно иначе толкова мило и симпатично на глед момче, ни препречи пътя и отсече :"Няма места!". Петнадесет минути по- късно, същото това иначе толкова мило и симпатично на глед момче ни каза:" Може да влязат първите седем!".
Ъх! Изгледах го почти нежно, но откъм глас не можах да го докарам:
- Момко, мога ли да те замоля за малко помощ? Ти ми кажи кои от децата са по- гладни от другите, щото аз съм си забравила очилата!"
В крайна сметка цялата ни група успя да влезе преди да е станало време за вечеря, то не че имаше кой знае какво за обяд. Ако на руския лагер природата на закуската будеше в мен подозрения и неясноти, то манджите тук направо ги биеха по мистериозност. Онова дето ми го сипаха в пахарката мязаше на пилешка яхния, а картофеното пюре се оказа ориз. Само салата от зеле си приличаше на салата от зеле и динята на диня, макар и не в първа младост и свежест.
Мръсно- празните копанки пред насипващите ме навяха на мисълта, че е имало по- голямо хранително разнообразие и ме заредиха с оптимизъм за вечерята.

Следва продължение, в което грубата действителност става още по- груба, оптимизмът ми преминава в мазохизъм и т.н.

 




Тагове:   Настаняването,


Гласувай:
0



1. verde - Ох, съчувствам ти! След такива я...
28.08.2008 17:30
Ох, съчувствам ти! След такива ядове, иди после пак на почивка на родното ни и "прекрасно" Черноморие!
цитирай
2. ady - Съчувствия
28.08.2008 18:11
най- вече за децата, не че теб кучета те яли, ама като знам с, какво нетърпение са чакали и такова разочарование! Заслужават да ги споменаваш поименно!
цитирай
3. cecka1504 - Чочка, абе нямат ли край твоите п...
28.08.2008 20:00
Чочка, абе нямат ли край твоите премеждия по лагери и екскурзии? Имам чувството, че неприятностите само чакат да се появиш някъде, за да се активират...
цитирай
4. diamant1965 - ТЦ, тц, тц...
28.08.2008 21:53
Е то бива каръшка история бива, ама...Абе все едно на мен се случва, така го преживявам, щото и аз съм си малко нещо карък...Съчувствия и от мен!
цитирай
5. bamby13 - Почти като в психо-трилър
28.08.2008 22:40
На ваучера пише Атлиман, но групите настаняваме в Китен не мога да реша на какво ми напомня повече "Тая дупка, не е дупка" или вярно но, не е точно, не подаряват ами крадат
а за тия буламачи има едно много цветисто сравнение, за което се извинчва предварително
Кой повърна върху умрялата котка
отново се извинявам
цитирай
6. ledzeppelin - ехехе..
29.08.2008 01:55
дините по тия места наистина са култови.щях да ги побъркам тия от кухнята.взимат ти сума ти пари и после те правят на прасе.да си го яде готвача тва ядене.ама аз съм си спокойна,нали въпреки скандала ще си го ям и утре и другиден и по другидееен ...
цитирай
7. cindy - Лелеее, chochy,
05.09.2008 16:39
това ми подейства направо като машина на времето - върнах се години назад в пионерски лагер и ми се сгадни чувството за живот с мирис на препържени яхнии, гнусни стаи с войнишки кревати и пр.
Направо потрес!


цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930