Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 15:12 - По следите на супергероите
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 5555 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2008 15:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Все още се чудя коя беше по- голямата ми грешка- това, че тръгнах на мисия повихрена на висок ток или, че приех самата мисия без предварително да проуча как стоят нещата, поискани от възложителя. А мисията беше тетрадки със Супермен, Спайдърмен и Батман, на които Гого ще се учи да пише.
И ето ме, облякана и натокана, както казват по нашенско, с изплезен език и парещи табани, влача се под жаркото обедно слънце и някак отвъртре ми иде да стана сериен убиец. Или най- малкото да седна под някое дърво и да започна да вия. Един странично метнат поглед във витрината отдясно ми подсказва, че поне външно не изглеждам чак толкова зле, колкото се чувствам, особено като отчетем факта, че от три часа обикалям бургаските сокаци. И то баш по пладне. Пребродих половината книжарници в града, а от цялата заблудена тайфа, дето ми я поръчаха успях да открия само оня бунак Спайдърмен. И то с триста зора.
Мушнах се в поредната книжарница, ей така само заради статистиката и изтерзаният ми взор веднага засече лелеяната тетрадка със Спайдърмен. Едва се удържах да не се метна през щанда и жадно  да я разцелувам. Веднага забравих паренето в ходилата и вече не ми беше толкова жегаво.
- А да имате случайно тетрадки с Батман и Супермен?- и мислено кръстосах пръстите на ръцете си да чуя "да".
Продавачката обаче беше от оная безмилостна порода, които не стига че попарват крехките надежди на потребителите, но го и правят с такова безразличие, та чак ти иде да ги стиснеш за гръцмуля и да стискаш, докато им изскочат комбалите. Усетих как дясната ми ръка всеки миг ще заживее собствен живот и ще се стрелне напред към бялата й гуша, затова я напъхах( ръката си, не гушата й)зад гърба си  и въздъхнах дълбоко, от сърце.
- Нееее. То даже тази със Спайдърмен е останала случайно от миналогодишната пратка. Но имаме тетрадки с Бамби, Барби, Мики Маус, До...
- Не ми трябват тия- бързо я прекъснах, щото както се беше отпрала, май се канеше да ми изреди цялата анимирана фауна, а вече ми беше ясно, че ме чака още обикаляне в издирване на другите двама оръфляци- Ще взема тази със Спайдърмен.
Е даааа, ама госпожата реши, че трябва да ми пробута още нещо, затова със скорост близка до светлинната натрупа през мен огромна купчина ученически пособия от всякакъв калибър и започна да ми ги набутва под носа една по една.
Ми не издържах! 
- Абе госпожо- ревнах насреща й-  Тия не ми трябват. Шестгодишният ми племенник е решил, че ще се учи да пише на тетрадки с тримата супергерои, така че ще взема само онази със Спайдърмен. Ако можете да ми намерите и по една тетрадка с Батман и Супермен, ще купя всичко друго, което ми предложите.
- Ох, то хубаво..., ама като ги нямаме...- започна да кърши ръце онази- Защо не му вземете с някой певец или актьор? Ето имаме с Ейкън, Шакира...
Секунда преди да се пресегна към нея успях да се овладея. Обхвана ме онова ледено спокойствие, което се появява винаги преди да навра някой в мястото, наричано "кучи г*з".
- Всичките ще ги взема. И Шакира и Макира, и Ейкън и Мейкън, и Бамбита, и Микимауси, и цялата паплач, която предлагате. Обаче само при едно условие. Ако ми обясните, защо мамка му  толкова лесно може да се намерят тетрадки с Бритни Спиърс, с Бионсе, че даже и с Азис по прашка или Азис на задна прашка с онзи неговия Китаец ли беше, Кореец ли, а е невъзможно да се открият такива с едни съвсем тривиални супергерои? А?
И понеже в следващите пет минути тя само стоеше и ме гледаше, пуснах на щанда онези 80 стотинки, които бях приготвила още преди 40 минути, издърпах тетрадката със Спайдърмен от пръстите й и поех под жаркото обедно слънце към следващата книжарница.
А някой да знае защо е така?



Гласувай:
0



1. cecka1504 - Чочка, успокой се бе, явно още не са ...
08.08.2008 15:39
Чочка, успокой се бе, явно още не са заредили добре преди началото на учебната година. Може да доставят. Ти попита ли някъде дали не можеш да поръчаш една - две дузини от тез герои, мацнати върху корици на тетрадки :)
цитирай
2. chochy - Цеци,
08.08.2008 16:16
ама те сега ми трябват. Гого има ден рожден на 15 август, не мога да чакам още месец. Баба му намерила тефтерче с Батман, сега остава да намерим нещо подобно и с бунака Супермен и сме готови...
цитирай
3. cecka1504 - Ооо, ясно! Ми, Чочи, ако не си нам...
08.08.2008 16:21
Ооо, ясно! Ми, Чочи, ако не си намерила все още, просто продължавай да търсиш. Знам какво означава племенника за една леля, и аз съм го изпитала. Ако трябва да се впуснем из Софията в търсене на Батман и компания :)
цитирай
4. chochy - Продължавам аз,
08.08.2008 16:39
сетих се за резервен вариант. Ще взема да принтирам един Супермен на цветнио принтер и да го лепна отгоре на някоя тетрадка. Ама ха!
цитирай
5. cecka1504 - Ми така де...
08.08.2008 17:04
Ми така де...
цитирай
6. sowhat - на мен ми идват на ум
09.08.2008 09:27
разни думички като линч и прочие ...
:)
как е гого?
цитирай
7. chochy - Здрасти Со, оправихме нещата. Да ...
09.08.2008 10:09
Здрасти Со, оправихме нещата. Да живеят интернет и цветните принтери, както и скопосните лели. С Гого те поздравяваме!
цитирай
8. desyul - Твоите неволи
10.08.2008 15:00
ми припомниха за моите неотдавнашни обиколки по магазините, след като бяхме приключили ремонта на детската стая и трябваше да я декорираме и обзавеждаме. Аз пък търсех всякакви подобни аксесоари с Мечо Пух и приятелите... Да не ти описвам какво преживях. Имаше ги всички герои, но не и Мечо Пух. Но сега всичко е наред, с известни компромисни варианти и дълго обикаляне по магазините. А пропо, провери ли в Офис 1? Там не се ли продават Спайдърмени, Супермени и Батмани?
цитирай
9. chochy - desyul,
10.08.2008 20:00
и в офис1 ги няма, но проблемът е решен вече. Поздрави!
цитирай
10. kassandra - Поздрави за скопосната леля!!!...
11.08.2008 12:50
Поздрави за скопосната леля!!!Щастлив е Гого с такава леля!!!!:)
цитирай
11. cindy - O, chochy :)
11.08.2008 14:54
Жива и здрава, а? И мисията приключена - златна леля си тиииииииии !!!! :))))
цитирай
12. chochy - Каси,
11.08.2008 15:11
а да не говорим леля колко е щастлива с такъв Гого:)))!
цитирай
13. chochy - cindy,
11.08.2008 15:12
за жива съм жива. По отношене на здравето..., зависи от кой аспект ще погледнем нещата, понеже откъм психологична гледна точка въпроса е спорен;) Иначе съм златна, благодаря:)!
цитирай
14. utremer - бе навремето
11.08.2008 16:39
имаха ли картинки тетрадките, че не си спомням. Аз пък имах наскоро подобнейшо преживяване, ама свързано с намиране на стари Пифове и Дъги. Решил брат ми да се прави на готин и изтърсил на дъщеря си , че чичо и имал голяма колекция Пифове и Дъги. Да, ама чичо и хич не помни къде са те и в момента проклина всички комикс герои, особено соц. такива. Вече ме познават всички антиквари, но полза тцъ. Следва продължение. Салути, Чо.
цитирай
15. chochy - Салути utremer!
11.08.2008 22:00
Салути utremer!
цитирай
16. pongo - Чочи,
12.08.2008 00:11
ми не се излагай, знаем, че си широко скроена... Освен това Батмен е добро. Казвам БатмЕн, щото е тъпо да се казва "СупермЕн", но БатмАн бико окси:) Чочи, знаеш че съм ти фен, дон'т лет ми даун:)
цитирай
17. chochy - Понго,
12.08.2008 00:26
взимам си бележка, но поради прословутия ми мързел, няма да внасям поправки в текста. И аз съм ти фен, ама много рядко пишеш:)
цитирай
18. simona34 - тук има и със спайдърмен и с батман
12.08.2008 05:33
със спайдърмен има- видях!обаче тукашните деца не пишат на тесни и широки редове както се полага на нормално първолаче, а с един ред начертан с плътна линия, а следващия с пунктирана и така се редуват... ще му вършат ли на детето- племенник работа такивимити тетрадки и ако да- колко да пратя? и...не зная дали до 15 август ще пристигнат - късно ти видях постинга. трябваше да пуснеш зов за хелп у Оня форум...
цитирай
19. chochy - Монка, той Гого още няма да бъде п...
12.08.2008 07:16
Монка, той Гого още няма да бъде първокласник, просто прояви самоинициатива да се образова. А иначе аз това го пуснах у Оня форум, но там го обърнаха на разговор за Азис:)
Спокойно, понеже няма да е в Бургас на 15 вчера му празнувахме "рождения рожден ден" и Гого остана много доволен. То не че остана много място на леглото за него:) Поздрави! И благодаря!
цитирай
20. анонимен - Думички
17.12.2008 19:04
спешно ми трябват думички на батман или са скъсам моляви се до утре имам време напишете например но не става. Здравейте аз сам Батман от нещо но не знам пишете пзлзз
цитирай
21. chochy - анонимен, аз винаги съм била не о...
18.12.2008 21:52
анонимен, аз винаги съм била не особено схватлива, затова ще мепрощаваш, но никак не мога да разбера за каква помощ иде реч. сори
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031