Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2008 16:28 - Робин Гуд или " Как се каляваше стоманата"- 3
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 4546 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 05.08.2008 19:28


День третий и день четвертый

Мила мамо,
не че вчера не ти писах, но ме домързя да ти изпратя писмото, така че днес ще почетеш повечко. Стига да не ме домързи пак.
Третият ми ден мина без особени състресения поне до вечерта. Така да се каже, основният ми проблем беше въпроса "какво точно беше това, което ядох на закуска". Смятам, че беше бъркано яйце, но тъй като свърши преди да съм се убедила в тезата си, не смея да го твърдя със сигурност. Цялата руска група се налива с черен чай като на състезание и това събужда в мен желанието да проверя дали вечер не светят.
Преди обед ги стоварих на една поляна, за да започнем игрите. И точно се наехме, отнякъде лъсна един чичко на моторетка, който се развика юнашки, че газим тревата. Когато го запитах " А на поляна освен трева какво друго ни остава да газим? Лайна ли?", той доби още по- свиреп вид. За щастие не се наложи да демонстрирам маратонски умения и някак успяхме да се разберем с него, но съвсем честно ти казвам, мамо, че много го псувах( на ум) и явно е хванало дикиш, щото методично се почесваше по достойнството, докато се пенявеше насреща ми.
Какво друго да ти кажа мамо, за вчерашния ден. След 17 часа с Дани направихме на децата игри край басейна, но малко преди това отново щяха да ме бият. Понеже играхме волейбол на терена пред хотела, който използват за паркинг, един се опита да ми мине през краката с возилото си. Онзи изневиделица изскочи от колата и тръгна насреща ми" Ти на кого показваш среден пръст ма, оуууу!". Милата Дани, толкова енергия и плам вложи да му обяснява, че на дясната ръка имам увредено сухожилие и не мога да си свивам средния пръст, и той по принцип така си стърчи... Ще речеш, че тя го е увредила. Всъщност мамо, искам да ти призная, че аз наистина му показах среден пръст, при това съвсем целенасочено. И заради онзи оцъклен поглед, който получих в отговор бях на крачка да го направя отново. Малката обаче сякаш ме усети и застана между нас така, че да не мога да го сторя.
После мамо, както ти казах имахме игри на басейна. Беше много весело, особено, когато бутнах Влад в басейна  без той да очаква. После обаче и той ме издебна та ме изкъпа барабар с дрехите и слънчевите очила. 
Апропо, предната половина от тялото ми е силно зачервена, но отзад съм почти бяла и недокосната от слънчеви лъчи, като изключим раменцата.
Малко преди да се приберем по стаите се обади Ева и отново ми вгорчи живота. Оказа се, че Лариса няма да си тръгва с нас на 16, понеже на този ден ще хваща самолет от Варна до Перм и представи си, полета й бил в 13 часа. Както и да го мъдря, няма начин като тръгнем от Беклемето в 9 часа да стигнем до Варна на време. Сега ще трябва да й търся транспорт. Утре...
11.07.2008г.                         Дъщеря ти!

Мила мамо,
от днешният четвърти ден ще запазя само светли и прекрасни спомени. Какво да ти кажа за закуската... Готвачката твърдеше, че  е млечна баница, но аз никак не съм убедена в това. Че имаше мляко в него, имаше, но не разбрах кое точно е баницата...
После започнахме програмата "Робин Худ", проведохме турнир и всичко, както си му е редът. А следобед ходихме на "Айдушко сборище" да яздят коне.
Мамо, днес и аз яздих кон. Обичам да хващам жаби, бръмбари и гъсеници, не ме е страх от гущери и змии, но винаги съм избягвала близостта на крави, магарета и коне. Изглежда Марин, инструктора ме е харесал, понеже, когато се изредиха всички деца ме заплаши, че няма да ни пусне, докато и аз не яхна седлото. Съжалих дечицата и се прежалих. За малко да се катурна от другата страна на добичето, а когато кобилката се обърна и започна да гони мухите от гърба си, щракайки заплашително със зъбаци близо до пръстите ми, едва не се нааках. Да не ти разправям после как се клатурих на седлото и колко опита направих да се изсухля от него в движение. Дани ми направи снимки, надявам се на поне една от тях да съм на фокус и да изглеждам серозна и достолепна.
После се впуснах в задълбочени проучвания относно начините на придвижване от т. Беклемто до т. Варна, с цел да помогна на руско другарче в нужда. Оказа се, че то, руското другарче трябва да отиде до Плевен, откъдето да хване влака до Варна и така. Дори уредих такси до Плевен. По отношение на децата руския ми е добър, но тръгна ли да обяснявам нещо на ръководителките им, нещата отиват към "загубени в превода". Два часа аз и Лариса си ръкомахахме една на друга, докато се разберем. Вече не помня какво правихме след вечеря, а и в момента едва си държа очите отворени, затова ти пожелавам лека нощ и обещавам пак да ти пиша.
Днес яздих кон!
12.07.2008г.                  Волната ездачка, твойта щерка!


image


Тагове:   как,   каляваше,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Бързо давай тука снимката с коня :)
05.08.2008 16:38
Бързо давай тука снимката с коня :)
цитирай
2. chochy - Ми те са ми на лаптопа снимките, ама ...
05.08.2008 16:39
Ми те са ми на лаптопа снимките, ама довечера ще кача една. Дет съм като родена на кон на нея:)))
цитирай
3. cecka1504 - А така, ама може да рискуваш и да с...
05.08.2008 16:40
А така, ама може да рискуваш и да сложиш повече снимки :)
цитирай
4. chochy - Е, ай ся, достатъчно ставам за ре...
05.08.2008 16:44
Е, ай ся, достатъчно ставам за резил;)
цитирай
5. cecka1504 - Еее, добре де, добре, ай. . . :)))
05.08.2008 16:47
Еее, добре де, добре, ай... :)))
цитирай
6. chochy - Ами хубу, обещавам да кача една:)
05.08.2008 16:48
Ами хубу, обещавам да кача една:)
цитирай
7. utremer - Чо, бравос -
05.08.2008 17:16
прехласнах се в четене. Туй коне-моне, за нищо ги нямаш май. Пагане си същинска ти. На времето ме убеждававаха, че средния пръст бил обида, ама само по някой път. Виж, да вдигнеш лакътя на едната ръка с китката на другарта било страаашна работа. Дори и в Русия. Така че осторожно - минута невнимание и после цял живот мъртъв.
цитирай
8. chochy - utremer,
05.08.2008 17:18
той средния пръст на дясната ми ръка наистина си стърчи заради скъсани сухожилия. Но понякога нарочно го показвам:))) И за коня не съм виновна;)
цитирай
9. mph - :)
05.08.2008 17:35
Първото качване на кон е особено запомнящо. Близък контакт с такова мощно животно! След като се отпуснеш, удоволствието е огромно.
цитирай
10. chochy - Прав си Мартине, но не мисля да по...
05.08.2008 19:29
Прав си Мартине, но не мисля да повтарям.
цитирай
11. chochy - Цеци, ето ти обещаната снимка:)
05.08.2008 19:30
Цеци, ето ти обещаната снимка:)
цитирай
12. cecka1504 - Eee, Чочка, мнооо си готина, бра...
05.08.2008 19:54
Eee, Чочка, мнооо си готина, бравос! Се едно цял живот кон си яздила - много хладнокръвно си кацнала отгоре му! Само тия дЪски малко пречат да се виждаш по-детайлно, ама нищо.
Мерси, начи, за снимката!
цитирай
13. chochy - Че колко по- детайлно ще ме виждате? ...
05.08.2008 19:59
Че колко по- детайлно ще ме виждате? Важното е, че личи че съм ази:)
цитирай
14. cecka1504 - Личи, личи. . . Бе, готина си, спор ...
05.08.2008 20:04
Личи, личи... Бе, готина си, спор няма!
цитирай
15. chochy - Аз съм №1 в света на животните:)
05.08.2008 20:10
Аз съм №1 в света на животните:)
цитирай
16. valsodar - Великолепно, но какво стана със стоманата :)
05.08.2008 20:21
Да не те гледаме по-насетне в някоя циркова програма с манеж и акробатични номера на конски гръб ?
То човек почти никога не знае истинското си призвание, докато то самото не го открие ! :)))
цитирай
17. chochy - Стоманата я закалихме, но опред...
05.08.2008 20:27
Стоманата я закалихме, но определено няма вероятност да ме видите в циркова програма, яхнала кон. Това не ми е баш призванието:)
цитирай
18. libertybell - Хубава снимка и
08.08.2008 12:47
интересни преживявания :)))
цитирай
19. chochy - libertybell,
08.08.2008 14:19
за снимката не знам. Успокояващото е, че не мога да бъда сбъркана с кобилата. Но за преживяванията си права:)
цитирай
20. анонимен - ей
31.05.2009 13:57
така се калява - www.esencia1.info
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930