Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2008 16:58 - Вчера, днес и утре( нещо като дневник)
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 4529 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 02.07.2008 09:00


Вчера Главата ми пламтеше. Кольо го нямаше да ми подпише бележниците, които така надлежно попълвах в петък до 19 часа, а моичките вече припираха пред учителската да им ги раздам и да се ометат в лятна ваканция. Бях се скатала в най- неудобното ъгълче с плахата надежда да избягам от гъгнещия глас на „оная крива нива”, но уви. От стържещият й гласец можеха да ме спасят само пълно оглушаване(естествено мен) или изненадващ тежък удар в главата(естествено не по моята). Многото свидетели ме спряха, макар че вероятно можех да го мина като временно умопомрачение.  След като за ..найсти път онази разказа как „нейният Тодор”( от нейния клас, не че го е раждала) миналата година изобщо не благоволил да си вземе бележника и..., Гери ме попита защо ръмжа, а от ушите ми излиза дим. Погледнах си справката, която след има- няма два часа трябваше да предам на ръководството, а грешах за трети път, погледнах и онова изчадие, което продължаваше да бълва, грабнах си бумагите и се изнизах да диря някоя отворена стая из школските простори. Съвсем скоро вече плувах в собствен сос, бухналите ми до преди малко коси приличаха на разплетена кошница и бях на милиметър от топлинен удар. Сигурна съм, че изразът „връща се с подвита опашка” е измислен за случаи като моя. А онази продължаваше да дудне, въпреки десетината кръволошки погледи, втренчени в нея. Брой двойки, брой тройки, брой четворки... „ И да ти кажа( на кого маааааааа, никой не те слуша!) мислех да си ушия нов тоалет, обаче не, те не заслужават да се обличам специално за тях( ей сега всички групово ще си направим харакири, сепуку и секуру по тоя повод!) . Обаче, аз съм си поръчала една коприна, червена, само трябва да ида да си я взема( иди и се не връщай, мамицататида...). Решила съм блузката да е така, с буфан ръкавче( вземи си уший саван, щото след малко се прежалвам и ща излежа, честна дума!), а полата, нали знаеш, че на мен всичките ми поли са богати( и нещастни, щот се ветреят на твоя задник!) отпред ще бъде с платка, а отзад...” -         ДРЕМЕ МИ ОТЗАД КАКВА ЩЕ ТИ БЪДЕ ПОЛАТА! ТИ МАЙ СТРАДАШ ОТ СЛОВЕСНА ДИАРИЯ?-  опа, това взех, че го казах на глас. Същите онези десетина кръвнишки погледи се обърнаха с благодарност към мен. Погледнах надрасканата си справка. На всичкото отгоре Кольо още го нямаше да ми подпише бележниците. -         Ама защо ми говориш така?- толкова беше удивена от нахалството ми, так чак заклепа с очи -         Щото ми пречиш! Пет пъти сгреших заради теб! В това време Кольо влезе в учителската и го подгоних с бележниците...   Днес  На път за училище ми падна капачката на лявото токче.От строежа не ми подсвирнаха, което нещастие отдавам на походката си „а ла куцата росомаха”. Добре че в хранилището държа един чифт резервни чехли. Като ме видя да влизам, онази изчезна като член на партизанското движение. После си счупих слънчевите очила. Изпитвах трима души, забравили да ходят на училище, когато трябва, та поради тази причина бяха останали без оценки. Единият го оставих на поправителен, понеже все не ми разбираше въпросите. Това никак не зарадва Кольо, но след предложението ми да се трампим се покри. Естествено, не пропусна да ми тръсне, че прякорът ми „Поразяващата уста” е твърде мек, че съм „пепелянка, усойница и гърмяща змия” и няма отпуска за мен, докато не приключа с „нещастника”. След  репликата ми „септември ще бъде май”  почти отнесе касата на вратата с глава  и не можах да разбера дали „близката среща с майка”, която споменуваше, докато се изнасяше, касаеше моята родителка или тази на дверите. В следващият момент обаче вече липсваше, така че не можах да проуча въпроса из основи. Омайната тишина, която цареше в учителската  беше вдъхновяваща! Въпреки дребните неудобства, животът може да бъде и прекрасен!   Утре А утре тя ще ми прости. За съжаление! Това го знам от опит!


Тагове:   дневник,   Вчера,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - няма ли ваканцион
01.07.2008 17:05
за теб бре?!:)))
цитирай
2. chochy - Има, там някъде в необозримото б...
01.07.2008 17:06
Има, там някъде в необозримото бъдеще:)))
цитирай
3. radihache - Аз доста се посмях,
01.07.2008 17:20
но на теб май не ти е весело...
Бях позабравила какво е в края на учебната година за учителите. Аз веднуж дори пропуснах половината си почивка заради едно такова неориентирано същество от ученически тип.
цитирай
4. sowhat - хах и не я наби ? и не я оскуба ?...
01.07.2008 17:35
хах
и не я наби ?
и не я оскуба ?
барем веднъж бе чо
цитирай
5. krotalka - Много си търпелива!
01.07.2008 17:57
Аз сигурно щях да и оскубя перушината!
цитирай
6. sis - ха ха
01.07.2008 18:29
"Поразяващата уста" - тва е яко :):):)
цитирай
7. bamby13 - Чочи
01.07.2008 18:54
оня черепотрошачка те е проклела. За това падат капачки и се трошат очила. Иди да ти баят
цитирай
8. chochy - @radihache, то сега и на мен ми е с...
01.07.2008 20:38
@radihache, то сега и на мен ми е смешно.

@So, съкровище, да не съм луда пред цяла стая свидетели;)

@Кроти, с коса е по- поносима гледка, някак си...:)

@Да, така ми викат, още се чуда защо;)

@Бамби, веднага взимам мерки:)
цитирай
9. ady - :))
01.07.2008 22:49
А дали да не ти пожелая спокойни и сладки сънища, а пък на другите майната им:)) Кой изкарал изкарал:))
цитирай
10. chochy - Голяма усмивка от мен Ади:). И сп...
01.07.2008 22:52
Голяма усмивка от мен Ади:). И спокойни и сладки сънища и на теб!:)
цитирай
11. tanque - ***
01.07.2008 23:23
Да изясниш въпроса с "майката" и Кольо, че вече съчувствам на Спасова -старша:)))
цитирай
12. chochy - tanque,
02.07.2008 15:51
познавайки Спасова- старша, съчувствието ми е насочено по- скоро към Кольо:)
цитирай
13. nightdaughter - Затова...
02.07.2008 19:57
майка ми си пише всичките протоколи, картони, бележници, дневници, отчети ... у дома.
Така поне само АЗ мога да и преча, а на мен може да си ми вика колкото иска.
Това е идея за другата година :).
цитирай
14. chochy - nightdaughter,
02.07.2008 23:00
сетих се за това, но ника не ми се ще да си нося работата в къщи. Поздрави на майка ти!:)
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031