Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2008 10:47 - Жега
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 6489 Коментари: 28 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нови кратки разяснителни бележки от моя милост:
Имах идея за нов разказ, обаче нещо не ми достигат силите. То в края на учебната година, когато народа най- сетне се събуди и нерви не ми достигат вече. Седнах вчера привечер с твърдото намерение да сътворя поредния си шедьовър, но след половин час осъзнах, че само седя и сързецавам белия лист, а от химикала беше останал бегъл спомен. Истината е, че на моменти давам такъв блокаж, та чак не мога да се сетя как се казвам. Затова ще пусна отново нещо старо. Дълго се колебах между две от нещата си, но понеже наскоро си купих нов бански( голям екшън беше с оттенък на драма), а и ръцете ми отново се изринаха "Жега" спечели. Приятно четене!

Аз може да не съм русо, но това не ми пречи да върша простотии(Еми, душо, изобщо не правя опити да ти отмъкна призовото място). Вярно, че като ги сторвам, винаги съм водена от благородни пориви. Ей тъй се случи и преди месец, когато времето най-после се стопли и взехме да се посурваме с къси ръкавки. Те тогава установих, че колежките в офиса са надлежно оскубани навсякъде(не че аз ходя с космати крака, де),включая и ръчичките. Взех да добивам комплекси- те голоръки, а моите ръце едни такива мъхести. И естествено не ми трябваше много време, за да взема крути мерки-грабнах епилатора и се окосих. Стисках зъби стоически,вих вътрешно(че и външно), но постигнах заветната цел.
Само дето не можах да им се порадвам дълго време. Няколко дни по-късно много яко се изринах. Отиде ми цялата хубост!
Като човек с подходящото образование и необходимите налични алергии, аз не се затюхках. Как пък няма да се дам на някакво си обривче , ако и да нямах незаето местенце по горните крайници. Сега да не се впускам в дълги обяснения относно лечението, което предприех, но много пари налях във фармацевтичния бизнес, обаче обривът си остана. Е, понамаля малко, но тъй както ги виждам нещата-скоро няма да имам гладки ръце.
Дори отидох на лекар.Той,доктора, първо 15 минути вади и прибира разни неща от чантата си, додето аз притеснено притропвах и обяснявах как точно съм постигнала този ефект на петниста хиена. После се почеса и мъдро заяви:”Че вие, значи, правилно сте се лекували, значи.”
„Ама те не минават”-почти проплаках.
„Ще минат, ще минат, значи.Продължавайте, значи, в тоя дух, значи.”
После ми даде едно листче и ме прати да си ходя по живо, по здраво.
А като прочетох лекарските напътствия онемях, значи.Цитирам:
1.Да не се излага на слънце или силни лампи;
2.Да не гледа ярък телевизор и компютър;
3.Да не яде много люто,кисело,солено,студено и горещо;
4.Да не яде жълти плодове-лимони,банани,жълти ябълки, круши и кайсии;
5.Да не пие концентриран алкохол;
6.Да не се пръска с парфюм или дезодорант;
7.Да не допуска запек.
Гореизброените неща да се спазват докато се разнесат пъпките и сърбежа.
Че доктора имаше леко невменяем вид, имаше.Но все пак е лекар, специалист.Добре, че не ми се забраняваше да дишам, щото това трудно ми се отдава.
Обаче, глей го кво е лято. Така че, не можах дълго да се боря със себе си и в неделя реших –отивам на плаж, пък ако ще да се изрина двойно повече. Тъй де, той и плажа е срещу нас. Хич не бързайте да ми завиждате! Вярно, че си гледкам морето от терасата и не ми се налага да се влача по един час, докато стигна до него, но това си върви с минусите. Цяло лято,всяка вечер чувам дискотеката на плажа да дъни.А тя е фолк и не ми е много по сърце.
Да не говорим, че в някое от многобройните заведения в морската, направо се смляха да канят Найден Милков да вие. Тия хора, явно не ги е страх от фалит, а и така и не се намери добра душа да го спаси от мъките. Абе то аз, ако разбера кое е това дивно място, собственоръчно ще му драсна клечката, но нямам време да се правя на Шерлок Холмс.
Както и да е, решението бе взето и в неделя се застягах. Измъкнах банския. Що ли не се отказах още тогава! И се почна.
С бикините проблеми нямах.С тия пет кила дето ги лепнах зимата и сега не мога да ги сваля, най –после успях да ги напълня подобаващо(че те миналото лято ми стояха като шорти). Ейййййй, производителите на бански не се научиха, че цицестата жена не е непременно дупеста! Виж,с горнището бая зор видях.Понеже се оказа, че част от килцата, са се лепнали на бюста(при това без нужда), установих, че няма прибиране това нещо. Аз го натиквам отгоре, то се изхлузва отдолу. Побутвам отдолу, а то прелива встрани. Мъка, мъкааааааааа, мъка.
След половинчасова борба, успях да постигна задоволителен резултат, турих шортите и потника, грабнах плажната кърпа и натъкмена, досущ Марая Кери, изприпках към плажа.
Пък там като се струпал един народ! Като се изплющели човек до човека. Истинска радост за канибала-всякаква възраст и калибър. Аз и без това не обичам да лягам досами морето(защото цялата тълпа се изпровървява покрай теб), така че сравнително лесно си намерих местенце и се пльоснах.
Да се бях поогледала малко, ама нейсе! Опнах се, значи и започнах да събирам слънчеви лъчи. Тъкмо отнесох плувката, когато някой ме срита в главата. Добре, че ми беше сънено и първо погледнах преди да зина уста. Защото екземпляра, чиито петала ми раздрусаха мозъка, беше с внушителни размери. Преглътнах милите думи,к оито напираха(Говедото междувпрочем дори не ме отчете)и чинно си изтътрузих хавлийката няколко санта надолу. После пак се отдадох на Райко.
„Звъня му аз и го питам га ши дойди, а той ма пита- къде. Ти моиш ли си представи-тиквеника забраил, чи ши ходим на плаж. Ми , той, ако за приятелката си не мисли, за кво мисли! За работа ли, за деца ли? А? Питам та!”
Отворих око да видя коя е тая коза, дето се е разврещяла сякаш е сама на плажа и не оставя хората да си починат. Звездата беше около двадесетгодишна, с боядисана яркочервена коса и солидно количество грим. Придружаващата я кокона, май беше по-куха и от нея, защото само клатеше глава. Или имаше проблеми с артикулацията, но пък първата бълваше и за двете:”Ма тъй са идосах, тъй са идосах, чи...”
Веднага се сетих за един номер с хипноза, който научих от една блогърка и започнах:”Ооооооооооом. Иди в морето, ма овцо!Ооооооооооом. Може да не се давиш, само иди в морето! Оооооооооооом”
Петнайсет минути омках, ама кел файда?! Оная изглежда беше решила, че всички наоколо примираме да научим за душевните й терзания и не спираше. Така че, надигнах изтормозените си телеса и се повлякох към морската шир.
Аз имам много качества, но плуването не ми е баш силната страна. Затова влизам в моренцето колкото да се поохладя и кротко си плацикам на плитичкото.
Полегнах си,значи, в плитчините и се отдадох на медитация. Груба грешка ! Особено, когато наоколо гъмжи от жадни за морски авантюри дечурлига. Поне да бяха дали звукова сигнализация. Ама не!Невръстни, но вече изпечени диверсанти . Цяла орда премина ненадейно в твърде опасна близост край мен. Морската вода е гадна на вкус, а аз погълнах поне един литър от нея. Плюх, кашлях,свитки ми излязоха от очите. И разни секрети потекоха...Но де да беше само това! От бързината, с която скокнах, за да предотвратя собственото си удавяне, богатата ми пазва, която толкова трудно вкарах в горнището, просто се изсипа навън. Сите благинки на показ.
Не че съм чак толкова срамежлива, но това можех и да си го спестя, особено в олигавния вид, който бях придобила. Набутах ги криво –ляво вътре, сбрах си багажеца и отпраших към дома.
Да ти се невидеше и плажа и чудото! Той, доктора, хубаво ми каза да не ходя, ама аз- акъл.
И да слушате лекарите! Разбират ги тези неща!
26.06.2007


Тагове:   жега,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - хихихихи
19.06.2008 10:51
тва ми е от любимите .
обаче не преставам да се надявам и на новити приключения на чочи )))))))
цитирай
2. chochy - Ах душицо, ще има. Ти вече си запо...
19.06.2008 10:54
Ах душицо, ще има. Ти вече си запозната с перипетиите ми при закупуването на нов бански. Очаквайте скоро, само дъх да си поема малко:).
цитирай
3. igeorgieva - Страхотен пост! Много ме развес...
19.06.2008 10:54
Страхотен пост! Много ме развесели! Хубав ден! :)
цитирай
4. neanonimen - &&
19.06.2008 11:20
Ей хиено,това лято -топлес,за да няма това ми изкочи,онова ми се показа.Чо,хубав пост не бях го чел,поздрави:)
цитирай
5. demoniceye - Всичко разбират лекарите:)
19.06.2008 11:30
От мен да го знайш. :) Луд късмет е, че изобщо съм жива от "лекари".
цитирай
6. krotalka - Чочка,
19.06.2008 11:34
хич да не ти пука! Имаш показваш! Да му мислят тия, дето нямат какво да сложат в горнището!
цитирай
7. ninaantonova - Скъса ме от смях!
19.06.2008 13:18
Смях се със сълзи, е нямаше сополи, но на фона на сериозната музика която слушах до момента, докато започнах да те чета, просто нищо от нея не чух. Сега за наказание ще трябва отново да се вглъбявам в нея.
Всяка минута смях била година живот. Благодаря ти за подарените до сега годинки. Ще ги отчета в "тефтерчето си" и ще почерпя на 100 годишнината си.
Ти наистина си уникална в изказа си. Още един път невероятно удоволствие беше за мен. обичам да те чета. Жива и здрава и продължавай в същия дух, ще ми се увеличат годинките живот.
Прегръдки и прохладен ден от мен. :)
цитирай
8. анонимен - Приключението
19.06.2008 13:28
те е на Бургаският плаж, нали? С тоя Найден Милков в морската , няма къде да е :) Мога да ти кажа коя е кръчмата и да дойда да поливам с тубата с бензин :)
Плажа си е точно както си го описала , даже на черевенокосата, гръмогласната и аз съм попадала
А доктора - отпиши го, то в Бс имаше само един добър кожен лекар, но одъртя и се сдуха.
Мажи там с разни народни илачи и стой под чадъра, ама не на бургаският плаж - виж си отнесла някой по сериозен ритник в главата
цитирай
9. mitternacht - леееелееее
19.06.2008 14:34
1.Много е готино жена с епилирани ръце.Някакво такова... неееежноо :) Ама може и без де :)
Незнам защо :) Не е чак такава масова мода, но има и там епилиращи се.
2.Топлес ама... ще се издавят всички мъже на плажа... Пък жените ще си умрат от завист :)
цитирай
10. chochy - @igeorgieva, хубав ден и на теб:...
19.06.2008 14:48
@igeorgieva, хубав ден и на теб:)

@Н., няма да ми викаш топлес, ей! Не съм чак толкова отвеяна:)))

@demoniceye, за докторите или хубаво или нищо:)))

@Кроти, права си, но си е трудно:)

@ninaantonova, аз обичам да ме черпят. При това излизам евтинко- не пия много, а и с хапването съм така. А за изказа си имам оправдание- генетично съм увредена:)

@ анонимен- та на Бургаския плаж е, аз съм си едно гордо ефе и това е. Заведението вече го знам кое е, но помощ за тубите с бензин не отказвам;)

@mitternacht, има вероятност и да не остане жива душа на плажа, ако се друсна по натюрел.:)


цитирай
11. aseng - Както казват в един форум...
19.06.2008 15:10
"This tread is useless without pictures!";))
А иначе, и аз се посмях на съветите на твоя доктор. Мерси за което!
А.
цитирай
12. chochy - aseng,
19.06.2008 15:21
пак заповядай. Другия път разказче в картинки:)
цитирай
13. анонимен - Весело и разтоварващо ми подейства ...
19.06.2008 16:24
Весело и разтоварващо ми подейства в този шибан ден.
цитирай
14. utremer - Чо, това лято
19.06.2008 16:54
няма ли лагери. Че съм закопнял за тазгодишни "пиратски" подвизи. Ти пиши как е на юг, а аз ще се старая да покривам севера. И тъй- цяло лято. поздрави, моздрави.
цитирай
15. mph - :)
19.06.2008 17:01
Ще почна пак да ходя на море. И кой, по дяволите, е Найден Милков.
цитирай
16. chochy - @анонимен, благодаря:) @u...
19.06.2008 20:51
@анонимен, благодаря:)

@utremer, от 9 започваме, но първо на планина с една тайфа русначета, после сме по южното черноморие, после пак на планина и накрая за десерт ще овършеем и при вас. Нали не мислиш, че ще лиша севера от своето лъчезарие, а?:)

@mph, весело е на морето. А Найден Милков е пишман певец и гадже на Тони Дачева, но моля те не ме карай да ти обснявам коя е тя:)
цитирай
17. diamant1965 - :)))))))))))))))))))))))))))))))))
19.06.2008 22:33
Вече за 2-ри път го чета и се заливам от смях...:))))))))))
цитирай
18. chochy - diamant1965,
20.06.2008 10:27
емотка за изчервяване:)
цитирай
19. jvess - :)
20.06.2008 11:39
Хубавичко си се подредила...
Хич не ти завиждам, че живееш до плажа. И аз съм така и знам каква е какафония вечер... Е, далечко съм от Бургас, но да знаеш, че във Варна е същото...
Поздрави и ще чакаме тазгодишните приключения ;)
цитирай
20. aseng - Чочи, не е нужно!
20.06.2008 15:02
Ще се съгласим и на картинки към този разказ;).
А че ще заповядам-съмянвала ли си се? Ежедневен постител съм ти, сигурно се отблеязва някъде :)!
А.
цитирай
21. chochy - jvess,
20.06.2008 20:17
мани, мани, бегай:). А за това лято не ми се мисли к`ви филми ме очакват:)
цитирай
22. chochy - aseng,
20.06.2008 20:20
към този разказ картинки нема по съвсем технически причини. Пък и то стара работа, миналогодишна;) До скоро ежедневни посетителю:)
цитирай
23. aseng - Е, хубаво де, и така е смешно!
20.06.2008 23:07
Вече казах, че това не е мой израз, макар и подходящ. А това лято, като ходиш на плажа или друго интересно място-вземай материали за документиране на събитията! Мислех и аз да си създам такъв навик, но Меч О'Пух не обича да влиза в кадър:).
А.
цитирай
24. chochy - aseng,
21.06.2008 12:01
яз фотоапарата обикновено не го вадя от чантата, но ми е малко неудобно да ида при някой непознат и да кажа:"Извинете, бихте ли ме снимали как се излагам:))))".Обаче мога да пробвам на самоснимачка;)
цитирай
25. aseng - Самоснимачка-самоснимачка:).
21.06.2008 14:20
А пък съм сигурен, че и непознатите не биха ти отказали, мисля, че имаш подход...;)
САмо вниамвай да не си харесат апарата ти прекалено много :)!
А.
цитирай
26. chochy - Знаех си аз, че идеята за самосни...
21.06.2008 14:39
Знаех си аз, че идеята за самоснимачка ще ти допадне:)) Що ли не си мълчах:))))
цитирай
27. cocolina - при такова представяне
21.06.2008 20:48
и аз искам да има самоснимачка. А тази година как мина първият плаж!?:)
цитирай
28. chochy - cocolina,
22.06.2008 00:11
тази година още не съм стигнала до плажа. Има време;)
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031