Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2008 16:46 - Хора, влакове и автобуси
Автор: chochy Категория: Други   
Прочетен: 9453 Коментари: 37 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2008 12:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В шест и пет заех позиция на спирката. Ако Бургасбус си спазваха разписанието, след пет минути трябваше да се кача в четворката. Не че не мога да взема такси, но защо пък да се набутвам, когато автобуса спира под нас и ме стоварва точно пред гарата? Тъй де, в тези смутни времена, човек трябва да прави икономии от време на време, а и тези пари мога да ги дам за... цигари, например. Заради ранният час или някакви неведоми сили свише, возилото пристигна навреме. Вътре бяхме шофьора, кондукторката, аз и десетина ранобудни „младежи”. Не ги знам накъде се бяха понесли в ранни зори, а и честно казано не ме интересуваше, но винаги съм се удивлявала на ентусиазма им да обикалят с градския транспорт почти денонощно. Платих си билетчето на нацупената кондукторка и отправих сънен поглед навън. Изведнъж- звезди пред взора, болка и пулсиране в полусмазаните пръсти на дясното ми краче, поток „нежни” трели, изсипващ се от устата ми. Оказа се, че един от „младежите” отзад е решил в последния момент да слезе точно на тази спирка и втурвайки се към автобусните двери, прегазва всичко що мърда на пътя му като мини -танкова бригада с бастуна си. Бахси късмета, точно моите пръсти да заемат централно място в устремената му траектория. След малко дойде и моят ред да се изсипя от автобуса, но заради прясната травма, подсилена от каруцарското спиране на шофьора изиграх един скоклив и неизразим с езикови средства танец, който за съжаление не получи аплодисменти. Ако ръцете ми не бяха заети да махат отчаяно във въздуха, сигурно щях да си изръкопляскам сама, че успях да не се просна в цялото си величие насреди рейса. Тези преживявания окончателно ме отказаха от градския транспорт и икономиите. И без това трябва да намаля цигарите. Настаних се във влака, с който заминавах за Пловдив, а от там щях да хващам автобус до Тутракан, понеже отивах на гости на Со. Дръж се душо, ида! Единственото изнервящо нещо при пътуването с БДЖ е невъзможността да пуша. Не че не мога да издържа пет часа без цигара, обаче винаги, когато е забранено все натам ме тегли... Уплътних двата часа в Пловдив съвсем ползотворно- лочих кафе и пуших. Почувствах се като бял човек, но щастието ми бе кратко. Десет минути преди да се метна на автобуса за Тутракан посетих нужника, щото си познавам отделителната система и не ми се искаше разни непознати да ме гледат от прозорците как клеча в храстите. Паркирах на се на последната седалка, уж за по -спокойно и скоро равномерното подрусване ме унесе в сън. Събуди ме рязко спиране и почти мигом усетих болката във врата. Главата ми бе странно килната наляво и нещо не щеше да заеме стандартната си позиция, а пукането откъм шийните прешлени сериозно ме притесни. След няколко несполучливи опити най- сетне държах кофата си почти нормално и започнах да търся индикации къде аджеба се намирам. Приветливата табела „Автогара Пазарджик” сложи край на надеждите ми, че съм проспала почти цялото пътуване и вече съм аха- аха в крайната си дестинация. В автобуса се вля „ свежа кръв” във вид на две възрастни жени с огромни бохчи в ръцете и майка и  нейният около 20- годишен син, който гледаше като търтейчето Уили, а го докарваше и на походка. Мислено чукнах на дърво( или на глава, според както дойде) и си подръпнах ухото за „Пази Боже”, понеже първоначално реших, че момчето просто е от по- бавните. Миг по- късно и момчето застана пред мен, наведе се и изблея:
-    `Звинете, м`стата св`бодни л`са? Алкохолното съдържание в дъха му бе достатъчно да напука стъклата на автобуса и да усмърти всичко живо в радиус от пет километра. „Въх, майчицееееее!- помислих  си- Ей ся я осрахме! Тоя, ако не почне да мята стомашно съдържание по завоите към Велинград, пу ми кажи!” И нова порция попържни към личния ми късмет. Наивно си помислих, че мога да подиря спасение в съня. Кой ще ме остави! Точно вече отнасях, когато нещо ме сръга в ребрата и ме докара до полузадушаване. Докато събера сили и глас за „Леко бе!”, момчето ме погледна с говежда нежност в очите и:
-         Момиче, ти `ткъде си? Не ми се щеше да си разправям биографията, но пък ме нарече момиче, затова отговорих с половин уста. Друг на негово място щеше да усети нежеланието ми за нови запознанства, обаче той не се спря:
-М, а де отиваш? Запазих тона, като пуснах и една отегчена въздишка за по- силен ефект. Да, ама не! Не знам защо реши, че аз боб хвърлям да разбера, накъде е тръгнал:
-         Пък ний с ма`ка ми от`ваме на Добр`н`ще! Аз ся на `втогарата в`дях ед`н прият`л и той ма черпи тр` бут`лки водка. От аромата на дъха му станах почти кривогледа, затова най- некултурно обърнах глава и се зазяпах през прозореца, прекъсвайки опитите му за комуникация. Не че това го озапти за дълго. След няколко минути последва ново сръгване в ребрата, пълно пренебрежение на унищожителния ми поглед и:
-         Како, къде е тук тоалетната?
-         Како ли?- дори не се опитах да прикрия съскането си- Да не си ми роднина, че ще ми викаш како?! А?
-         Добре де- побърза да се поправи- `Звинявай, лельо, къде е тук тоалетната? Тотално откачих, баси разжалването, за има- няма половин час ме понижиха от момиче в лельо.
-         Леля е майка ти! Я по- спокойно!
-         Ма, аз културно т`питам, ма госпожо. Къде тук е тоалетната?
-         Няма тоалетна! Това е автобус!
-         А аз к`де ш`пикам?
-         Във Велинград- и отново прекъснах дълбоко интелектуалния ни разговор.
-         Ма аз ш`са напикам до тогава- не мирясваше онзи. И понеже повиши доста децибелите, сепна един мъж на предната седалка, който кротко похъркваше до този момент.
-         Ей- обърна се онзи сънен- Я по- тихо бе! Какво си се развикал!
-         М`чиче- изблея пияния срещу него- Мноо м`са пика. На теб кат ти са пикае по- тихо ли говориш? Добре, че на майка му и стана лошо, та спряха автобуса да слезе женицата и сина й покрай нея, щото незнам до къде щеше да се стигне. Събуденият определено не носеше моят положителен и любезен заряд. Във Велинград за щастие се освободиха няколко места по- напред и „смъроносния дъх” и неговата родителка се отнесоха натам. Проспах останалата част от пътуването и накрая, съвсем по разписание прегърнах Со. Туй то!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divini - извинявай
27.05.2008 17:05
но добре се посмях на твоя сметка и продължавам :)))

Поздрави или П'сдрафи
цитирай
2. gothic - Н' ма тЪк' ф екш' н :)))))) П' здр' вл' ...
27.05.2008 17:15
Н' ма тЪк' ф екш' н :)))))) П' здр' вл' н' я!!!
цитирай
3. анонимен - Чочка, идва лято!
27.05.2008 17:21
Скоро ще имаш възможност да скандализираш подрастващото поколение, по родните плажове.
цитирай
4. chochy - divini,
27.05.2008 17:23
П`сдрафления и на теб! И ч`кни на д`рво, да н`ти доди на глав`та:)))
цитирай
5. chochy - gothic,
27.05.2008 17:23
има, има:)))
цитирай
6. chochy - berlin,
27.05.2008 17:24
нали знаеш че не мога да правя такива неща?;)
цитирай
7. gothic - Верно има. Щом си омешала Тутракан с ...
27.05.2008 17:28
Верно има. Щом си омешала Тутракан с Велинград :))) COOOOOOL!!!
цитирай
8. krotalka - Чочи,
27.05.2008 17:39
съчувствам ти, ама не мога да спра да се смея!!!!
цитирай
9. gamina - ама...
27.05.2008 17:49
Лелееее... ти околосветско пътешествие си направила...Бургас-Пловдив-Пазарджик-Велинград- Тутракан... Или аз нещо не разбрах, или има още един Тутракан на картата... че и Добринище по пътя...
цитирай
10. анонимен - Божже, боже!
27.05.2008 18:07
Три пъти ми пада ченето от смях!!
цитирай
11. rumyrayk - хахаха, чочка ще ме умориш от смех))
27.05.2008 18:32
аз пък бех къде Бургаско, кога ти си се шляла по Тутраканско...и бях предварително информирана за туй от со, щото иначе щях да ти се обадя да излочим по една бира на брега на морето - не, че не излочих, ама с друга бургаска мадама))) Пък пътуването ми мина добре да ти кажа, и сама на седалката си бях)))
цитирай
12. chochy - едно малко пояснение за всички, ...
27.05.2008 20:35
едно малко пояснение за всички, които се чудят що дири Тутракан по други вилаети, става въпрос за кодирано наименование. Така де, Тутракан не е точно Тутракан:)))
цитирай
13. chochy - Кротаке, ти мен ув`жав`ш ли ме, а?:) ...
27.05.2008 20:50
Кротаке,
ти мен ув`жав`ш ли ме, а?:) Н`съ смей!:)))
цитирай
14. chochy - Ру, другия път бирата с мен. Спец...
27.05.2008 20:54
Ру, другия път бирата с мен. Специално заради теб ще пия, щото иначе не съм по нея, по бирата де:)
цитирай
15. gothic - Ееее, дами! Мноо сте яки!
27.05.2008 21:02
Ееее, дами! Мноо сте яки!
цитирай
16. chochy - gothic,
27.05.2008 21:03
как яки, аз си мислех, че съм отслабнала:))))
цитирай
17. rumyrayk - :))
27.05.2008 21:06
то и аз не съм по бирата...но тогава пих бира...
а защо...ще ти разказвам някой път на 4очи, не е за аудитория тази трагикомедия))
цитирай
18. gothic - E, аре сега буквализми :)))) Ти си си ...
27.05.2008 21:36
E, аре сега буквализми :)))) Ти си си много готина!
цитирай
19. krotalka - Мане моа ма
27.05.2008 21:39
не моа дсъ с`ра да съ смея!
цитирай
20. diamant1965 - :))))))))))))))))))))))))))...
27.05.2008 21:43
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
21. ninaantonova - Ужас!
27.05.2008 22:20
Ако е истина, направо не е за вярване! Не бих искала да съм на твое място, защото културата ми щеше да се изпари и не знам какво бих сторила. Да ми досаждат не търпя, а особено пък проблемни ....
Айде, лека и спокойта нощ. Почини си! Отдъхни, че никой не знае в утрешния ден какво го чака... Пази Боже. :)
цитирай
22. filip - :))
27.05.2008 23:35
Не съм чакал нищо по-дълго от 4-ката! Цели 40-50 минути - този уикенд :-)
Поздрави! :)
цитирай
23. sowhat - чо любима
28.05.2008 08:54
))))
тутранско си е на мястото .
и аз .
държа да кажа че много тъ уважавам и да подчертая че чо е железна .
цитирай
24. cindy - Ех, chochy,
28.05.2008 09:02
не вини толкоз момчето - пияно е било, затова туй "лельо" му се е изпуснало из устата. Щото ми се чини, че това те е подтикнало да го изтипосаш този пост.
Бъди по широко-скована, момиче, не взимай дреболиите присърце :)))))))))
цитирай
25. chochy - Ру, чакам с нетърпение;)
28.05.2008 10:39
Ру, чакам с нетърпение;)
цитирай
26. chochy - gothic,
28.05.2008 10:39
така е. За лелка добре го давам:)))
цитирай
27. chochy - кроталке,
28.05.2008 10:42
кат не мо`еш да спреш да се смееш, продължавай:)))
цитирай
28. chochy - diamant1965 ,
28.05.2008 10:44
;)
цитирай
29. chochy - ninaantonova ,
28.05.2008 10:51
абсолютната и чиста истина е. Поздрави!:)
цитирай
30. chochy - filip,
28.05.2008 10:53
нали знаеш, 4 минава веднъж на 4 години:)))
цитирай
31. chochy - Со, либоф моя. И двете не сме просто ...
28.05.2008 10:57
Со, либоф моя. И двете не сме просто железни, а стоманени. А Тутракан е прекрасен, ма не повече от теб:)
цитирай
32. chochy - cindy,
28.05.2008 10:59
пак успя да ме разконспирираш:)))
цитирай
33. gothic - Да бе, лелка. . . аз от моята камба...
28.05.2008 11:21
Да бе, лелка...аз от моята камбанария виждам нещата различно :)
цитирай
34. chochy - gothic,
28.05.2008 11:24
както се казва- стара риба няма:)))
цитирай
35. gothic - И да има аз такива харесвам.:)
28.05.2008 11:41
И да има аз такива харесвам.:)
цитирай
36. didim - нещо те схванах
29.05.2008 07:06
Тутракан или Велинград??? Последно!!!!
цитирай
37. chochy - didim,
29.05.2008 14:43
и двете;)
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930